Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@15:12:10 GMT

کرج|اتاق اصناف فردیس منحل شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۲۸۹۸۰/کرج_اتاق_اصناف_فردیس_منحل_شد

کرج|اتاق اصناف فردیس منحل شد

مدیرکل تعزیرات البرز از انحلال اتاق صناف شهرستان فردیس خبر داد. ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ استانها البرز نظرات

علی‌اکبر مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به منحل شدن اتاق اصناف شهرستان فردیس اظهار داشت: در  2 مرحله بازرسی اتاق اصناف شهرستان فردیس توسط اعضا کمیسیون نظارت، در این اتاق تعدادی تخلف توسط تیم بازرسی منتخب کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون نظارت استان البرز با بیان اینکه این تخلفات در کمیسیون نظارت بررسی شد، ادامه داد: کمیسیون نظارت بر عزل یکی از اعضا و تذکر کتبی به مابقی رای داد.

وی با اشاره به اینکه با عزل این فرد از اتاق اصناف باید عضو علی‌البدل جایگزین می‌شد تا اینکه انتخابات هیئت مدیره برای انتخاب رئیس برگزار شود، بیان کرد: در جلسه‌ای که برای انتخاب رئیس صورت می‌گیرد، رئیس اتاق اصناف حضور نمی‌یابد و استعفا خود را در اجلاس روسای اتحادیه‌ها تقدیم می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه در این حالت دیگر عضو علی‌البدلی وجود نداشته است تا جایگزین شود و در نتیجه اتاق اصناف شهرستان فردیس تا برگزاری انتخابات جدید منحل شده است، اضافه کرد: کمیسیون نظارت استان می‌تواند افرادی را به عنوان مدیر اجرایی برای رسیدگی به امور مردم در اتاق اصناف فردیس تا تعیین رئیس آن منصوب کند.

انتهای پیام/ح

R41451/P1357/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۹۸۰/کرج_اتاق_اصناف_فردیس_منحل_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: