Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@14:12:17 GMT

لحظه وحشتناک حمله خرس به یک مرد روستایی+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۰۳۰۸/لحظه_وحشتناک_حمله_خرس_به_یک_مرد_روستایی_فیلم

لحظه وحشتناک حمله خرس به یک مرد روستایی+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک حمله یک خرس را به یک مرد روستایی در هندوستان به تصویر می کشد. در این حادثه که در یک منطقه جنگلی در "کئونجهار" رخ داد " ناباکیشوره نایاک" 54 ساله بطرز وحشتناکی مورد حمله یک خرس قرار گرفت و جانش را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا این مرد مشغول جمع آوری و چیدن گل بود که دچار این حادثه وحشتناک شد.

بنا به گفته پسران قربانی که شاهد این صحنه وحشتناک بودند، پدر آنها از پشت سر مورد حمله خرس قرار گرفت و هیچ سلاحی نیز به همراه نداشت. در ویدئویی که منتشر شده است این مرد را در حال جدال با خرس نشان می دهد.

گفتنی است؛ ساعاتی پس از این حادثه این خرس توسط افراد محلی از پای درآمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

حمله غافلگیرانه خرس، جان مرد روستایی را گرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۰۳۰۸/لحظه_وحشتناک_حمله_خرس_به_یک_مرد_روستایی_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: