Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@06:19:26 GMT

بازیگر فروشنده در سریال آنام بازی می کند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۰۴۹۱/بازیگر_فروشنده_در_سریال_آنام_بازی_می_کند

بازیگر فروشنده در سریال آنام بازی می کند

شیرین آقاکاشی بازیگر سریال «آنام» که فاز اول آن به کارگردانی جواد افشار قبل از نوروز از شبکه سه سیما پخش شد گفت: من فیلمنامه «آنام» را بسیار دوست دارم و روایت داستان هایش آنقدر جذاب بود که پذیرفتم در آن حضور یابم.

ایران آنلاین /وی که پیش از این در چند فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته است، ادامه داد: من اصلا قرار نبود در سریال های تلویزیون بازی کنم اما داستان «آنام» باعث شد که بخواهم در آن نقشی داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه فیلمنامه را خوانده بودم اما هنگام پخش هم آن را دنبال می کردم و منتظر ادامه پخش فاز بعدی آن هستم.

آقاکاشی با اشاره به بازی در سریال نوروزی «هیات مدیره» به کارگردانی مازیار میری نیز اظهار کرد: در سریال «هیات مدیره» هم بازی می کنم که داستان شیرینی دارد و درباره ساکنان یک آپارتمان است و از حضور در کنار بازیگران این سریال لذت می برم.

وی که پیش از این با چند فیلم کوتاه از دخترش فائزه عزیزخانی و همچنین فیلم «روز مبادا» وارد فعالیت بازیگری شده است درباره ادامه کارش بیان کرد: آقای اصغر فرهادی فیلم «روز مبادا» فایزه عزیزخانی دخترم را که دید خوشش آمد و از من خواست در فیلم «فروشنده» بازی کنم و بعد به تدریج وارد چند فیلم و سریال دیگر شدم. حالا فکر می کنم بازیگری را خیلی دوست دارم و رسالتم در این حوزه است.

بازیگر «آنام» در پایان درباره اینکه چقدر می تواند سریال های تلویزیون را دنبال کند، بیان کرد: من کمتر می توانم سریال ببینم و بیشتر دوست دارم کتاب های روانشناسی بخوانم.

سریال «آنام» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه از شبکه سه سیما پخش می شد که فاز اول آن قبل از عید روی آنتن رفت./مهر 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۰۴۹۱/بازیگر_فروشنده_در_سریال_آنام_بازی_می_کند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: