Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:33:52 GMT

کامیابی نیا: دعوت فرشاد احمدزاده باید در گینس ثبت شود!

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۰۵۲۵/کامیابی_نیا_دعوت_فرشاد_احمدزاده_باید_در_گینس_ثبت_شود

کامیابی نیا: دعوت فرشاد احمدزاده باید در گینس ثبت شود!

هافبک دفاعی موفق این فصل سرخپوشان به انتقاد از شیوه دعوت بازیکنان به اردوی تیم ملی پرداخت و صحبتهای جالبی در این خصوص مطرح کرد.

به گزارش “ورزش سه”، کمال کامیابی نیا امیدواری زیادی داشت تا بتواند در چهارمین سال حضورش در پرسپولیس در جام ملت‌ها تیم ملی را همراهی کند که این مساله بعد از اینکه جام جهانی را از دست داد، بار دیگر برای او اتفاق نیفتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامیابی‌نیا گله‌مند از عدم اعتماد کارلوس کی‌روش اما صادقانه از امیدواری خود برای قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌ها می‌گوید.

 

احساس کامیابی‌نیا بعد از شنیدن خبر محرومیت پرسپولیس

شرایط بسیار سختی داشتیم هم باشگاه تحت فشار بود و هم بازیکنان. چند بازیکن قراردادشان رو به اتمام بود، آن هم بازیکنانی که شاکله اصلی تیم را تشکیل می‌دادند و عصای دست برانکو بودند. اگر دقت کرده باشید آقای برانکو همیشه در مصاحبه‌های خود می‌گفت که با وجود محرومیت، ما می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم. البته طبیعی بود که هواداران از این شرایط ناراحت باشند و این ترس در بین آنها وجود داشت که پرسپولیس نتواند موفقیت‌های قبلی خود را تکرار کرد اما خدا را شکر توانستیم پرقدرت ظاهر شویم و حتی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم. فصل گذشته تا پایان نیم فصل 28 امتیاز گرفته بودیم اما امسال با وجود مشکلاتی که داشتیم توانستیم 31 امتیاز کسب کنیم و فکر می‌کنم روند خیلی خوبی داشتیم و بازیکنان هم شرایط باشگاه را درک کرده بودند و باید به همه کسانی که در این راه تلاش کردند خدا قوت گفت و همچنین از آقای گرشاسبی هم تشکر می‌کنم که ما را در این راه کمک کرد.

 

دلم با پرسپولیس بود و نتوانستم بروم

پیشنهاد خیلی خوبی داشتم، حتی آفر مرا اقای گرشاسبی نگاه کرد و در جریان آن قرار داشت اما با مشورتی که با دوستانم داشتم تصمیم گرفتم در پرسپولیس بمانم. از آقای فراز کمالوند و مهرداد میناوند تشکر می‌‌کنم که مرا در این تصمیم همراهی کردند و مشورت خوبی به من دادند. تصمیم گرفتم در پرسپولیس بمانم و به مجموعه پرسپولیس کمک کنم. خدا را شکر که توانستم تا جایی که در توان داشتم به تیم محبوبم کمک کنم و اینکه دلم اینجا بود و خوشبختانه توانستیم نتایج خوبی بگیریم و نشان دادیم که انتخاب درستی داشتیم.

 

قرارداد سه‌ساله‌ دارم و از پرسپولیس نمی‌روم

شرایط سنی من طوری است که نمی‌توانم به پیشنهادی از اروپا فکر کنم در همین نیم‌فصل باتوجه به عملکردی که در جام باشگاه‌های آسیا داشتم از یک تیم کره‌ای پیشنهادی دریافت کردم ولی خودم دوست نداشتم که این پیشنهاد را مطرح کنم علاقه دارم که بمانم و با آقای برانکو پرسپولیس را به بهترین جاها برسانیم و از این روزهای خوب لذت ببریم.

 

 

 

 

ماجرای اعتصاب و مشکلات مالی باشگاه

شرایط باشگاه اصلا خوب نیست بدهی‌های زیادی که داشتیم باعث شده باشگاه از نظر مالی متزلزل شود. بازیکنانی که الان دارند زحمت می‌کشند توقع دارند که به ازای زحمتیکه می‌کشند از نظر مالی هم پرداختی‌های خوبی داشته باشند و باشگاه بتواند به تعهدات مالی خود عمل کند. تمام اعضای تیم از جان و دل مایه گذاشتند خود من، حسین ماهینی، محمد انصاری و بقیه بچه‌ها بر اثر فشار بیش از حدی که به آنها وارد شد مصدوم شدند و به همین دلیل فکر می‌کنم درخواست بازیکنان از باشگاه منطقی بود خدا را شکر باشگاه شرایط ما را درک می‌کند و تا حدودی هم توانسته مشکلات مالی را حل کند اما هنوز معوقاتی وجود دارد که برخی از آنها حتی از پارسال نیز مانده است در هر صورت امیدواریم که مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را کند تا این مبالغ را در اختیار بازیکنان بگذارد تا بتوانیم بیش از پیش به سمت موفقیت حرکت کنیم.

 

اعتصاب نکردیم اما درک‌مان کنید

همه تیم‌ها در حال استراحت کردن هستند اما با دستور آقای برانکو ما تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم آن روز هم بحث اعتصاب وجود نداشت. جلسه‌ای که داشتیم زمان زیادی را از ما گرفت و بعد از آن هم آقای برانکو ضیافت ناهاری را در نظر گرفته بودند و به همین خاطر زمانی برای تمرین کردن وجود نداشت. دلخوری وجود داشت اما بحث اعتصاب نه. امیدواریم آقای عرب بتواند تمام تلاش خود را انجام دهد و ما به حق و حقوق خود برسیم.

 

ماجرای تهدید سرپرست بعد از اعتصاب

آقای عرب به ما گفتند صحبت‌های ایشان به اشتباه بازتاب داده شد و اصلا چنین منظوری را نداشتند و شیطنتی که صورت گرفته بود باعث شده بود تا این برداشت از حرف‌های ایشان بشود.

 

امیدواری برای تکرار قهرمانی

تیم‌های مدعی قهرمانی توانستند با هزینه‌های زیاد بازیکنان باکیفیتی جذب کنند اما ما با توجه به مشکلاتی که داشتیم نتوانستیم از وجود بازیکنان جدید استفاده کنیم. ما در این چند سال کار خود را انجام داده‌ایم و به همین دلیل هم توانستیم موفق شویم از این به بعد هم همین شکل خواهد داشت و ما سعی می‌کنیم به آن هدفی که داریم برسیم و هواداران خود را خوشحال کنیم.

 

حسرت بزرگ نیم فصل؛ فینال آسیا

خدا را شکر شرایط خوبی داشتیم و تنها حسرتی که برای ما باقی ماند این بود که با تمام سختی‌ها و مشکلاتی که داشتیم توانستیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم اما نتوانستیم قهرمانی را مال خود کنیم و هواداران خود را خوشحال کنیم. آنها برای ما سنگ تمام گذاشتند و این تبدیل به یک خاطره زیبا برای ما شد.

 

 

 

به خاطر برانکو ماندم

هر بازیکنی که به پرسپولیس می‌پیوندد باید طرز تفکرش این باشد که در هر بازی بیشترین توان را مصرف کند و برای برد به زمین برود زیرا ما در یک تیم پرطرفدار بازی می‌کنیم و توقعات از ما بسیار بالاست. تمام بازیکنان پرسپولیس به این شرایط واقفند و بالای سر بچه‌ها یک مربی بسیار خوب و کاردان مثل آقای برانکو وجود دارد که با فداکاری که کرد و تمدید قراردادی که انجام داد، قوت قلبی برای بازیکنان بود و یکی از دلایلی که من تصمیم گرفتم در پرسپولیس بمانم حضور آقای برانکو بود.

 

در تعطیلات کتفم را عمل نمی‌کنم

با دکتر جراحم صحبت کردم و با آقای برانکو هم مشورت کردم. تصمیم بر این شد که روی کتف خود عمل انجام ندهم و سعی خواهم در این فاصله‌ای که تا شروع دوباره لیگ به درمان کتف مصدومم بپردازم تا بتوانم بهتر از گذشته در خدمت پرسپولیس، برانکو و هوادارانمان باشم.

 

پرسپولیس می‌توانست سهم بیشتری در تیم ملی داشته باشد

از همان بار اولی که به تیم ملی دعوت شدم و توسط آقای کی‌روش به بازی گرفته شدم سعی کردم بهترین عملکردم را نشان دهم حتی به گوام هم گل زدم و از شرایط خودم در تیم ملی راضی بودم. ولی طرز تفکر کی‌روش را متوجه نمی‌شوم. آنقدرها که به بقیه بازیکنان بها داده شد این اتفاق برای من رخ نداد. من در تمام بازی‌های پرسپولیس حضور داشتم و در حد توان خودم توانستم عملکرد خوبی از خود نشان دهم اما نمی‌دانم طرز تفکر کی‌روش به چه شکلی است که من جایی در تیم ملی ندارم. فکر می‌کنم که می‌توانستم به تیم ملی کمک کنم نه تنها من فکر می‌کنم می‌توانست از پرسپولیس بازیکن بیشتری به تیم ملی دعوت شود اما با تمام این صحبت‌ها تمام تلاشمان این است تا پرسپولیس نتیجه خوبی بگیرد و خدا را شکر تا الان هم نتیجه به این شکل بوده است و با همین قدرت هم ادامه خواهیم داد و کار خودرا انجام خواهیم داد و امیدوار هم هستم که تیم ملی در جام ملت‌ها نتایج خوبی بگیرد و دل مردم را شاد کند.

 

بازیکنان با مصدومیت شدیدتر به تیم ملی دعوت می‌شوند

نه فکر نمی‌کنم به این شکل و به این خاطر باشد. من با همین مصدومیت در بازی‌های بزرگ شرکت داشتم و بهترین عملکرد را از خودم نشان دادم. مصدومیت کتفی که دارم لازم به این است که بتوانم عضلاتم را با تمرین کردن بهبود بخشم اما متاسفانه زمان این کار را نداشتم. این زمان استراحتی که نصیب ما شده باعث شده تا بتوانم به وضعیت دست خود رسیدگی کنم و آن را بهبود ببخشم. بازیکنان زیادی در تیم ملی وجود داشتند و دارند که مثل من مصدوم هستند و شرایطی بدتر از من دارند اما به تیم ملی دعوت می‌شوند و مورد حمایت کامل آقای کی‌روش هستند.

 

 


آقای کی‌روش تیم ملی مگر جای بهترین و «آماده‌ها» نیست؟

من این نکته را می‌دانم که هر کس آماده باشد دعوت شود و هر کس که شرایط بازی را نداشته باشد نباید دعوت شود و خط بخورد. حالا نمی‌دانم معیار و طرز تفکر آقای کی‌روش چگونه است و هیچ کاری نمی‌توان برای این مساله کرد. اگر دقت کرده باشید. همیشه گفته‌اند تیم ملی که بالاترین سطح فوتبال است جای بازیکنان آماده است اما این مدت چه دیدید؟ مگر تیم ملی جای ریکاوری و درمان است؟ چرا من یکبار برای درمان نرفتم؟ مگر من جزو پروسه بازیکنانی که می گفتند نبودم؟ تیم ملی جای بهترین و البته آماده‌ترینهاست و البته نمی‌دانم نظر آقای کی‌روش چیست.

 

دعوت از فرشاد احمدزاده باید در گینس ثبت شود!

فرشاد احمد‌زاده بهترین بازی‌ها را در پرسپولیس انجام داد اما به تیم ملی دعوت نشد اما به محض اینکه به لهستان رفت به تیم ملی دعوت شد. چند روز گذشته که با او صحبت می‌کردم گفت که در جریان دعوتش به تیم ملی نیست من فکر می‌کنم باید در کتاب گینس ثبت شود که فرشاد احمدزاده به تیم ملی دعوت شده است و بدون تمرین با این تیم از لیست خط می‌خورد. نه تنها فرشاد که بازیکنان دیگری هم بودند که در پرسپولیس خوب بودند اما دعوت نمی‌شدند و بعد از اینکه از پرسپولیس رفتند به تیم ملی راه یافتند.

 

عاشق تیم و پرچم کشورم هستم و با قهرمانی‌اش دستم را مشت می‌کنم

نتایج تیم ملی کشورم برای من مهم است و وقتی پرچم کشورم بالا برود من هم به خودم افتخار می‌کنم و خیلی دوست دارم که تیم ملی ایران قهرمان شود و دوست دارم بازیکنان و لژیونرهای باکیفیتی در کشورهای بزرگ دنیا داشته باشیم و امیدوارم تیم ملی قهرمان شود و من هم مشتم را برای قهرمانی تیم ملی گره کنم و شادی کنم.

کارلوس کی روش(سرمربی) فرشاد احمدزاده کمال الدین کامیابی نیا پرسپولیس تهران شلاسک وروتسواف تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۰۵۲۵/کامیابی_نیا_دعوت_فرشاد_احمدزاده_باید_در_گینس_ثبت_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: