Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@23:31:12 GMT

قالیباف: این شرایط شایسته مردم زاهدان نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۰۵۳۰/قالیباف_این_شرایط_شایسته_مردم_زاهدان_نیست

صبح روز گذشته مدرسه‌ای در استان سیستان و بلوچستان دچار آتش‌سوزی شد که در این حادثه، ۴ دانش‌آموز پیش‌دبستانی دچار سوختگی شدند.

 پس از انتقال این ۴ دانش آموز به بخش مراقبت‌های ویژه سوختگی، دو مصدوم به علت شدت سوختگی جسمی و سوختگی تنفسی جان خود را از دست دادند.

امروز هم یکی دیگر از دختران چشم هایش را برای همیشه بست و دانش آموز چهارم تحت مراقبت های ویژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدباقر قالیباف شهردار اسبق تهران در صفحه شخصی خود طی توییتی درباره درگذشت سه دانش آموز دختر در زاهدان بر اثر آتش سوزی مدرسه ضمن عرض تسلیت، نوشت:

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۰۵۳۰/قالیباف_این_شرایط_شایسته_مردم_زاهدان_نیست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: