Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@03:09:42 GMT

ایده پردازی در بین دانشجویان چهارمحال و بختیاری افزایش یافته است

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۰۵۳۸/ایده_پردازی_در_بین_دانشجویان_چهارمحال_و_بختیاری_افزایش_یافته_است

ایده پردازی در بین دانشجویان چهارمحال و بختیاری افزایش یافته است

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کریمی ظهر چهارشنبه در اختتامیه جشنواره هفته پژوهش با اشاره به اینکه ایده پردازی در بین دانشجویان چهارمحال و بختیاری برای راه اندازی شرکت های دانش بنیان افزایش یافته است، اظهار داشت: ایده پردازی در بین دانشجویان و دانش آموزان چهارمحال و بختیاری برای راه اندازی شرکت های دانش بنیان رشد شش برابری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: فعالیت های پژوهشی موجب ارتقای دانشگاه در سطح کشور و جهان می شوند که هم اکنون دانشگاه شهرکرد یکی از دانشگاه های برتر در حوزه پژوهش است.

رئیس دانشگاه شهرکرد تاکید کرد: توسعه مراکز رشد زمینه ساز ارتقای بخش کارآفرینی در جامعه می شود.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت های دانشگاه ها برای ترویج فرهنگ کارآفرینی در جامعه بهره گرفت.

رئیس دانشگاه شهرکرد تاکید کرد:  شرکت های دانش بنیان موجب توسعه و پیشرفت کشور در تمام حوزه ها می شوند.

وی تاکید کرد: دانشگاه ها نقش مهمی در هدایت دانشجویان در مسیر پژوهش و تولید علم و فناوری دارند.

کد خبر 4490152

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۰۵۳۸/ایده_پردازی_در_بین_دانشجویان_چهارمحال_و_بختیاری_افزایش_یافته_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: