Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@03:47:21 GMT

فرمانده و پرسنل سپاه شاهین دژ با امام جمعه دیدار کردند+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۳۱۷۱۳/فرمانده_و_پرسنل_سپاه_شاهین_دژ_با_امام_جمعه_دیدار_کردند_تصاویر

فرمانده و پرسنل سپاه شاهین دژ با امام جمعه دیدار کردند+تصاویر

صبح امروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ در رأس پرسنل این ناحیه بمناسبت آغاز دهه فجر با امام جمعه شاهین دژ دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین پیام صبح امروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ در رأس پرسنل این ناحیه بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر با امام  جمعه دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار سرهنگ پاسدار تقی نجمی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک سالروز ورود تاریخی امام (ره) و آغاز دهه فجر گفت: در طول ایام الله دهه فجر بیش از 90 برنامه اجرایی خواهیم داشت که به حول قوه الهی با همکاری مسئولین قسمت ها و فرماندهان حوزه های محلات این برنامه ها را به سرانجام خواهیم رساند به نحوی که شاهد بیشترین تاثیرگذاری این برنامه ها باشیم و انشاءالله دیدار با شما موجبات تقویت روحیه قوی در اجرای صحیح برنامه ها را توأمان خواهد ساخت.

حجت الاسلام حسین فصیح نیا نیز ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهای مرضیه(س) و تبریک ایام دهه فجر از حضور فرمانده و پرسنل ناحیه شاهین دژ ابراز خرسندی کرد و گفت: سپاه همیشه بوده و هست و خواهد بود و امیدوارم با تکیه بر قدرت لایزال الهی پیشرفت این نهاد انقلابی روز به روز افزونتر شود.

وی تقارن ایام دهه فجر با ایام فاطمیه را مبحث ولایت و امامت مطرح کرد و افزود در هردوی این مباحث بحث اطاعت از ولی مطرح است که بایست به این نکته توجه داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۱۷۱۳/فرمانده_و_پرسنل_سپاه_شاهین_دژ_با_امام_جمعه_دیدار_کردند_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: