Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@03:51:31 GMT

شهادت فرمانده گردان کورین در سیستان و بلوچستان/ عوامل شهادت این فرمانده به هلاکت رسیدند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۳۱۷۱۴/شهادت_فرمانده_گردان_کورین_در_سیستان_و_بلوچستان_عوامل_شهادت_این_فرمانده_به_هلاکت_رسیدند

شهادت فرمانده گردان کورین در سیستان و بلوچستان/ عوامل شهادت این فرمانده به هلاکت رسیدند

فرمانده گردان بخش کورین از توابع شهرستان زاهدان امشب در مسیر زاهدان به کورین به ضرب گلوله تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، روح الله عالی، فرمانده گردان بخش کورین از توابع شهرستان زاهدان امشب در حال انجام ماموریت در مسیر زاهدان به کورین توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید عالی فرمانده گردان بخش کورین از تیپ 110 سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بود که امشب در مسیر زاهدان به کورین به ضرب گلوله 2 تروریست تکفیری به شهادت رسید.

پس از این حادثه نیروهای بسیجی بلافاصله وارد اقدام شدند و خوشبختانه موفق شدند این 2 تروریست کوردل را به هلاکت برسانند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شهید روح الله عالی که موجب امنیت کامل بخش کورین شده بود امشب در حالی که قصد داشت جهت تامین امنیت در کنار نیروهایش در طرح امنیت حضور پیدا کند، به شهادت رسید.

انتهای پیام/

R7843/P1361/S6,65/CT47

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۱۷۱۴/شهادت_فرمانده_گردان_کورین_در_سیستان_و_بلوچستان_عوامل_شهادت_این_فرمانده_به_هلاکت_رسیدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: