Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@21:06:15 GMT

بازگشت پیکر مطهر ۴۶ شهید گمنام

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۱۸۰۶/بازگشت_پیکر_مطهر_۴۶_شهید_گمنام

پیکر‌های پاک و مطهر ۴۶ شهید دوران دفاع مقدس در سالروز وفات بانو فاطمه معصومه (س) از مرز مهران وارد کشور شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  بنابر اعلام روابط عمومی سپاه امیر المومنین استان (ع) این شهدا در منطقه زرباطیه و مندلی عراق تفحص و شناسایی شده اند.

مراسم استقبال از پیکرهای شهدای افتخارآفرین دوران دفاع مقدس به صورت ویژه در نقطه صفر مرزی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیکرهای مطهرشهدا امروز به ایلام انتقال می یابند.

برنامه‌ شبی با شهدا، دعای پرفیض توسل  هم امشب با حضور پیکر مطهر شهدا در مصلای ایلام برگزار می شود.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۱۸۰۶/بازگشت_پیکر_مطهر_۴۶_شهید_گمنام را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: