Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@00:37:46 GMT

دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان خراسان جنوبی تعطیل نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۳۱۸۴۳/دفتر_نمایندگی_وزارت_امور_خارجه_در_استان_خراسان_جنوبی_تعطیل_نیست

دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان خراسان جنوبی تعطیل نیست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان تعطیل نیست و طبق روال اداری به انجام امور می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمد حسینیبه اتمام مأموریت رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر مأموریت مسئول دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان به اتمام رسیده و وزارت امور خارجه در حال رایزنی به منظور معرفی هر چه سریع‌تر مسئول جدید این دفتر در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:مسئولان استان نیز با جدیت این موضوع را مورد پیگیری قرار می‌دهند و در حال حاضر امور مربوط به این دفتر طبق روال گذشته توسط نیروهای رسمی که در این دفتر حضور دارند به انجام می‌رسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: برخی امور ضروری که نیاز به امضای مسئول نمایندگی دارد که معمولاً موارد کمی استتا تعیین مسئول جدید این دفتر از طریق دفتر نمایندگی وزارت خارجه در مشهد به انجام می‌رسد که امیدواریم این مضوع در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه مورد نظر برسد.

انتهای پیام/

R41348/P1357/S6,56/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۱۸۴۳/دفتر_نمایندگی_وزارت_امور_خارجه_در_استان_خراسان_جنوبی_تعطیل_نیست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: