Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@12:15:02 GMT

هر جا ضربه خوردیم از غفلت و بی عملی بود

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۱۸۶۵/هر_جا_ضربه_خوردیم_از_غفلت_و_بی_عملی_بود

هر جا ضربه خوردیم از غفلت و بی عملی بود

به گزارش خبرگزاری مهر، دریابان علی شمخانی نماینده  مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی که به خوزستان سفر کرده است عصر امروز در جلسه شورای اداری در سخنانی بر ضرورت بسیج امکانات استان برای رفع چالش های موجود تاکید کرد.

وی با تفکیک چالش های کشور به سه بخش فرا ملی، ملی واستانی ضرورت بهره گیری هوشمندانه از ظرفیتهای ملی و استانی برای کاهش نارساییهای موجود را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: مسئولان استان باید تلاش کنند چالش های استانی به چالش های ملی تبدیل نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریابان شمخانی در ادامه گفت: باید با تفکیک صحیح چالش ها و تمرکز  ظرفیتها برای از میان بردن مشکلات قابل حل با شهامت و روحیه جهادی تلاش کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به موقعیت ژئوپلتیک، ژئواکونومیک و ژئو استراتژیک استان خوزستان گفت: خداوند نعمت را بر این استان و ایران تمام کرده و همه ما باید مسئولانه با مدیریت هوشمندانه این نعمت های خدادادی را در مسیر اعتلا و توسعه همه جانبه استان و کشور فعال کنیم و اگر چنین نکنیم به خودمان و نسل های آینده جفا کرده ایم.

دریابان شمخانی با بیان اینکه مردم خوزستان بی نظیرند و برای دفاع از کشور بیش از ۲۳ هزار شهید تقدیم کرده اند گفت: مقاومت ۳۳ روزه مردم خرمشهر و یک سال ایستادگی کم نظیر مردم آبادان در محاصره و دیگر حماسه های بزرگ، گواه صادقی است که این مردم با سربلندی و افتخار امتحان خود را پس داده اند.

وی هرگونه کوتاهی، کاهلی و سستی در خدمت به این مردم فداکار و پای کار را غیر قابل بخشش و خیانت توصیف کرد.

وی خاطر نشان ساخت:  دشمن با تمرکز بر نقاط ضعف ما بحران آفرینی وسپس موج سواری می کند و هر جا ما ضربه خوردیم از قوت دشمن نبود بلکه از غفلت و ضعف ماوبی عملی ما بود.

شمخانی گفت: اگر ما با تلاش مستمر و مدیریت هوشمندانه نقاط ضعف و آسیب پذیرمان را بویژه در حوزه های اقتصادی  ترمیم و از بین ببریم دشمن خلع سلاح خواهد شد.

دریابان شمخانی با اشاره به تمرکز دشمن بر استفاده از چالشهای اقتصادی گفت: رزمندگان خط مقدم این جنگ اقتصادی مسئولان و فعالان حوزه اقتصادی هستند که باید همانند رزمندگان دوران جنگ تحمیلی با همه وجود وپای کار اوردن سرمایه های خود در صحنه حاضر باشند و مجاهدت کنند.

وی اظهار امیداوری کرد با همت و همیّت و مدیریت صحیح  همه مسئولان استان آلام و  مشکلات خوزستان به کمترین حد ممکن تقلیل یابد و پیشرفت را در همه حوزه ها بیش از گذشته شاهد باشیم.

کد خبر 4490249 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۱۸۶۵/هر_جا_ضربه_خوردیم_از_غفلت_و_بی_عملی_بود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: