Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@07:23:22 GMT

ایجاد زمین های ورزشی چمن مصنوعی در حاشیه مشهد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۱۹۰۰/ایجاد_زمین_های_ورزشی_چمن_مصنوعی_در_حاشیه_مشهد

ایجاد زمین های ورزشی چمن مصنوعی در حاشیه مشهد

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد فتاحی بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به ارائه خدمات ورزشی به حاشیه مشهد اشاره و اظهار کرد: طبق هماهنگی انجام شده قرار است با همکاری و مشترک اداره کل ورزش وجوانان استان، اداره ورزش و جوانان مشهد و تربیت بدنی آستان قدس امکانات ورزشی از جمله زمین های چمن مصنوعی در مناطق حاشیه مشهد ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله اول ۲۰ خانه ورزش روستایی تجهیز و راه اندازی خواهد شد که این خانه‌های ورزش با توجه به فضای آنها شامل امکاناتی همچون میز فوتبال دستی، میز تنیس روی میز،تاتمی جهت ورزش های رزمی و آمادگی جسمانی، شطرنج و دارت خواهند بود.

فتاحی تصریح کرد: در مرحله بعد تربیت بدنی آستان قدس ۲۰ زمین ورزشی را در مناطق مختلف برای ایجاد زمین ورزشی مشخص خواهد کرد و در صورتی که این محل ها شرایط لازم برای احداث چمن مصنوعی  را دارا بود جلساتی با مدیریت شهری، استانداری، تربیت بدنی آستان قدس و تربیت بدنی سپاه برگزار خواهیم کرد تا با همکاری مشترک بتوانیم این زمین ها  را به چمن مصنوعی مجهر و فضای مناسبی برای ورزش شهروندان حاشیه شهر فراهم کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: در  بخش توسعه فعالیت های ورزشی در حاشیه شهر از جمله پیاده روی ها،جشنواره های ورزشی و برگزاری مسابقات برنامه هایی اجرایی خواهد شد.

کد خبر 4490139

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۱۹۰۰/ایجاد_زمین_های_ورزشی_چمن_مصنوعی_در_حاشیه_مشهد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: