Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@22:08:47 GMT

برگزاری کلاس های عروسک سازی و عروسک گردانی

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۱۹۷۶/برگزاری_کلاس_های_عروسک_سازی_و_عروسک_گردانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر خانه کودک حوزه هنری با اشاره به اینکه این آزمون ویژه کلاس های عروسک سازی، عروسک گردانی، نمایشنامه نویسی است گفت: آزمون ورود به کلاس های عروسک سازی و عروسک گردانی از ساعت 8 تا 20 شنبه 19 خرداد با حضور مریم سعادت (بازیگر)، سید حسین فدایی حسین (نمایشنامه نویس و فیلمنامه نویس) و امیرسلطان احمدی (صداپیشه ) و محمد اعلمی (عروسک ساز) برای تعیین سطح برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مریم عرب با اشاره به اینکه این کلاسها با هدف ارتقای دانش عروسک سازی و عروسک گردانی و همچنین کشف استعداد در زمینه نمایش عروسکی و نمایشنامه نویسی کودک برگزار می شود افزود: این کلاسها با حضور محمد اعلمی برای رده سنی بالاتر از 12 سال تیر 97 برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۱۹۷۶/برگزاری_کلاس_های_عروسک_سازی_و_عروسک_گردانی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: