Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@06:02:09 GMT

موتورسواری که زیر چرخ های کامیون جان خود را از دست داد + فیلم (+16)

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۳۱۹۹۶/موتورسواری_که_زیر_چرخ_های_کامیون_جان_خود_را_از_دست_داد_فیلم_۱۶

موتورسواری که زیر چرخ های کامیون جان خود را از دست داد + فیلم (+16)

‍‍‍‍‍‍

رکنا: بی دقتی راننده کامیون هنگام پیچیدن؛ حادثه مرگباری را رقم زد.

حجم ویدیو: 2.11M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20 دانلود ویدیو

به گزارش گروه ترجمه رکنا، تصاویر ضبط شده توسط یکی از رانندگان در خیابان های اکراین، صحنه تصادف Crash مرگبار موتورسواری را با یک کامیون نشان می دهد. در این ویدئو مشاهده می کنید که راننده کامیون هنگام پیچیدن به شکلی وحشتناک با یک موتورسیکلت تصادف می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موتورسوار جوان در این تصادف جان خود را از دست داد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۱۹۹۶/موتورسواری_که_زیر_چرخ_های_کامیون_جان_خود_را_از_دست_داد_فیلم_۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: