Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@14:02:30 GMT

جریمه پلیس برای فیلمبرداری از صحنه تصادف + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۳۲۰۰۰/جریمه_پلیس_برای_فیلمبرداری_از_صحنه_تصادف_فیلم

جریمه پلیس برای فیلمبرداری از صحنه تصادف + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پلیس آلمان با افرادی که حین تردد از کنار صحنه تصادفات عکسبرداری و فیلمبرداری می‌کنند، به شدت برخورد و خاطیان را جریمه می‌کند.

از زمانی که موبایل و استفاده از قابلیت‌های آن در هز زمان و مکان رواج یافته است تقریبا همه افرادی که گوشی هوشمند دارند، خود به معنای واقعی یک رسانه هستند و با سرعت و بدون ملاحظه هرآنچه مورد پسندشان است را با دیگران به اشتراک می‌گذارند، اینگونه است یک سوژه در اندک زمانی مورد بازدید تعداد بسیاری از کاربران قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از صحنه‌هایی که عموما افراد از آن فیلمبرداری می‌کنند و جزء پربازدیدترین سوژه‌های فضای مجازی نیز هست، صحنه تصادف خودروها در بزرگراه‌ و اتوبان است، ویدئوهایی که می‌تواند برای بررسی به پلیس کمک کند اما در بیشتر مواقع جز حادثه آفرینی و ایجاد حواشی ثمره دیگری ندارد.

در آلمان این موضوع با برخورد و جریمه پلیس مواجه است و البته رانندگان از این اقدام پلیس غافلگیر می‌شوند.

در شبکه‌های اجتماعی نمونه‌ای از برخورد پلیس آلمان با افراد خاطی که از صحنه تصادف عکسبرداری و فیلمبرداری منتشر شده است که در ادامه آن را خواهید دید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

غافلگیری رانندگان از جریمه برای فیلمبرداری از صحنه تصادف

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۲۰۰۰/جریمه_پلیس_برای_فیلمبرداری_از_صحنه_تصادف_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: