Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@05:33:24 GMT

از رشد قیمت تخم مرغ تا انکار افزاش قیمت لبنیات/ قیمت گاز خانگی در سال 96 افزایش نمی‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۳۲۰۰۸/از_رشد_قیمت_تخم_مرغ_تا_انکار_افزاش_قیمت_لبنیات_قیمت_گاز_خانگی_در_سال_۹۶_افزایش_نمی_یابد

از رشد قیمت تخم مرغ تا انکار افزاش قیمت لبنیات/ قیمت گاز خانگی در سال 96 افزایش نمی‌یابد

خبرگزاری میزان- اقتصاد در هفته گذشته شاهد رویدادهایی از جمله اعلام قیمت گاز خانگی، نوسان قیمت لبنات، افزایش قیمت تخم مرغ، رشد 0.1 درصدی شاخص کل بورس، ورود نخستین کشتی کروز و ... بوده است. به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، برخی از نهادها ابتدای هفته کاری اقدام به ارائه آمار فعالیت های خود در ایام نوروز کردند که در این میانمرتضی رحمانی‌موحد معاون گردشگری سازمان میراث‌ فرهنگی خبر ازبازدید 94میلیون و 523هزار و 321 نفر از تمام مراکز فرهنگی‌ تاریخی کشورتا تاریخ 133 فروردین داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت ملی پالایش و پخشتوزیع بنزین در سراسر کشور در طول 13 روزرادر مجموع 1 میلیارد و 114 میلیون لیتر اعلام کرد.
هواپیما همابیش از یک هزار و هفتصد پرواز داخلی و بین المللی در دوره تعطیلات نوروزی انجام دادکه ضریب اشغال صندلی هواپیماها در این مدت ۸۰۰ درصد بوده است.
همچنین روزهای نخست هفته جاری خبرافزایش نامحسوس قیمت لبنباتو بدون اطلاع رسانی داغ بود که با توجه بهپیگیری خبرنگاران از مسئولین، جواب قانع کننده ای دریافت نشد و در نهایتسازمان حمایت با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: افزایش قیمت شیر دو شرکت لبنی بدون هماهنگی با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و اخذ مجوزهای قانونی انجام پذیرفته است ، بنابراین مقرر شد کهمحصولات آنها به نرخ سابق برگردد.رضا باکری دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی در تایید این خبر گفت:قیمت محصولات لبنی گران شده در روز جاری به روال گذشته بازگشتهاست و دلایل افزایش قیمت اعلام شده از سوی کارخانه‌های تولیدی مواد لبنی از سوی سازمان حمایت درحال بررسی است.
مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در خصوص تغییر قیمت تخم مرغ گفت: هرکیلو تخم‌مرغ در واحدهای صنفی به قیمت 6 هزار و 250 تومان به فروش می‌رسد که نسبت به هفته اخیر با افزایش نسبی همراه بوده است.
شرکت ملی گاز ایران در خصوص تغییر قیمت گاز خانگی اعلام کرد:گاز بهای سال ۹۶ مطابق با گاز بهای سال ۹۴ محاسبه خواهد شدو افزایش قیمتی در گاز خانگی نخواهیم داشت.
در بازار بورس تهرانو در پایان هفته منتهی به 16 فروردین ماه 96، شاخص کل بورس 0.1 درصد افزایش داشته است.
سازمان خصوصی سازی کشور فعالیت خود را دراولین مزایده سال 96 با 77 تخته فرشآغاز کرد.
گزارش مرکز آمار ایران حاکی است کهتورم تولیدکننده در بخش زراعت،باغداری و دامداری سنتیدر پائیز ۹۵ نسبت به تابستان ۱۰.۳۹درصد کاهش و نسبت به پائیز ۹۴(تورم نقطه به نقطه)۳.۹۱ درصد افزایش یافت.
بنا بر آمار منتشره از سوی شرکت مدیریت منابع آب ایران در هفته اخیر به طور میانگین شاهد بارش 8 میلیمتری در سطح کشور بودیم، که با این شرایط همچنان برخی از حوضه‌های آبریز کاهش بارندگی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته داشته است.
مختار آخوندی مدیرکل امورصید و صیادی سازمان شیلات ایران گفت: از شروع فصل صید ماهیان استخوانی تا دهم فروردین ماه سال جاری، بالغ بر 4 هزار و 431 تن ماهی استخوانی از استان های شمالی کشور صید شده، وی همچنین خبر از تمدید فرصت صید ماهیان استخوانی تا 25 فروردین را داد.
محمد راستاد معاون امور دریایی سازمان بنادر، با اعلام ورود نخستین کشتی کروز به کشور گفت: با این رویداد، فصل جدیدی در سفرهای دریایی و گردشگری دریایی کشور رقم می‌خورد.
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی که خبرسازترین وزیر در در هفته گذشته بوده در خصوصطرح قطار حومه تهران_ گرمسارگفت: بهره برداری از قطارهای حومه ای در تغییر الگوی سکونت گزینی، افزایش اشتغال، ارتقای کیفیت زندگی مردم ،حمل ونقل سریع عمومی تاثیرگذارر است و به بودجه 350 میلیارد تومانی نیاز دارد.
بازار طلا و سکهدر هفته گذشته شاهد نوسان قیمت بوده است به گونه ای کههر گرم طلا 18 عیار افت و خیز 438 تومانی را تجربه کرد و در کنار آن بازار سکه تا اواسط هفته روند صعودی به خود گرفت و آخر هفته را در سرازیری قیمت پشت سر گذاشت.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۲۰۰۸/از_رشد_قیمت_تخم_مرغ_تا_انکار_افزاش_قیمت_لبنیات_قیمت_گاز_خانگی_در_سال_۹۶_افزایش_نمی_یابد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: