Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد رستمی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره نیابت قضایی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند و در راستای اجرای دستور بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه مبنی بر ربایش خانمی جوان و انتقال وی به استان کرمانشاه، با توجه به حساسیت موضوع مراتب شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان کرمانشاه افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و اخذ اظهارات خانواده فرد ربوده شده، آدرس متهم و خودرویی که به وسیله آن آدم ربایی صورت گرفته بود، در یک از شهرک‌های کرمانشاه شناسایی شد.

وی ادامه داد: در همین راستا ضمن هماهنگی با دستگاه قضایی و تشکیل تیم‌های عملیاتی، کارکنان پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قصد ورود به مخفیگاه متهم را داشتند که در بدو ورود مشخص شد متهم در حال ضرب و شتم فرد ربوده شده است و این اتفاق موجب تجمع همسایگان در مقابل درب منزل شده بود.

رستمی تصریح کرد: عوامل انتظامی با دعوت همسایگان به آرامش و متفرق کردن آن‌ها، در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه وارد منزل متهم شدند، اما وی به محض مشاهده پلیس اقدام به قدرت‌نمایی و درگیری با مأموران کرد، لذا با درایت و عکس‌العمل به موقع تیم عملیاتی، متهم دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه از مخفیگاه گروگان‌گیر یک عدد افشانه دفاع شخصی غیرمجاز، سلاح سرد و تلفن همراه فرد ربوده شده کشف و خودروی وی نیز توقیف شده است، اظهار داشت: متهم و فرد ربوده شده به همراه اموال مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی منتقل شدند.

به گفته رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان کرمانشاه، انگیزه و نحوه اجرای این گروگان‌گیری توسط مراجع قضائی در دست بررسی است.

انتهای پیام/چ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۷۸۴۰/ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: