Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:19:15 GMT

سرمربی تیم بسکتبال جوانان:ایران مقابل قزاقستان کار سختی نخواهد داشت

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۰۰۲۵/سرمربی_تیم_بسکتبال_جوانان_ایران_مقابل_قزاقستان_کار_سختی_نخواهد_داشت

سرمربی تیم بسکتبال جوانان:ایران مقابل قزاقستان کار سختی نخواهد داشت

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال جوانان ایران،گفت: تیم ملی ایران از قدرت بسیار بالایی برخوردار است و فکر نمی کنم در دیدار فردا مقابل قزاقستان در رقابت های انتخابی جهان کار سختی پیش رو داشته باشد.

محسن شاه علی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا درخصوص قهرمانی در رقابت های جوانان غرب آسیا، نیز گفت: مسابقات غرب آسیا در رده سنی جوانان بسیار خوب و با کیفیت بود اما متاسفانه برخی این قهرمانی ما را جدی نگرفتند و فکر می کردند رقبای ما ساده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بسکتبالیست های جوان انضباط بسیار خوبی داشتند و خوشبختانه بازیکنان بسیار حرف گوش کن و با استعدادی را در اختیار داشتم که در نهایت با تلاش آنها قهرمان شدیم.
سرمربی تیم بسکتبال جوانان ایران،گفت: برای ساختن این تیم 88 بازیکن را زیر نظر گرفتم و از لحظه اول ساختن این تیم من و همکارانم حضور داشتیم و رشد و پیشرفت آنها را لحظه به لحظه مشاهده کردیم.
شاه علی اظهار کرد: تیم جوانان ایران سرعت بازی بسیار خوبی داشت و خوشحالم در هر بازی توانستیم 100گل مقابل حریفان به ثمر برسانیم. در این موفقیت تمام بازیکنان، کادر فنی و مدیر فنی خارجی ما زحمات زیادی کشیدند و باید از تک تک آنها تشکر کنم.
وی در خصوص تمدید قرارداد خود با تیم جوانان، گفت: قبل از سفر از مسئولان فدراسیون درخواست کردم با من و دیگر اعضای کادرفنی پس از مسابقات غرب آسیا قرارداد امضا کنند البته این حق را به فدراسیون هم می دهم که با هر فردی که بخواهد می تواند کار کند.
شاه علی درخصوص دیدار تیم ملی بزرگسالان مقابل قزاقستان در روز پنج شنبه (فردا)، گفت: تیم بسیار خوبی در اختیار داریم و نباید بازی مقابل قزاقستان را زیاد با اهمیت بدانیم. باخت ما مقابل عراق یک اتفاق بود و همین مساله کمی تیم را ترسانده است، اما با اطمینان می گویم ما به آسانی از سد حریفان نه چندان قدرتمندی مانند قزاقستان عبور خواهیم کرد.
سرمربی تیم بسکتبال جوانان، در عین حال اظهار کرد: البته نباید این نکته را از نظر دور بداریم که کادر فنی جدید تیم ملی زمان کمی برای آماده سازی بازیکنان داشت و فکر نمی کنم در این مدت کوتاه بتواند از نظر فنی تاثیر زیادی بگذارد.
تیم ملی بسکتبال ایران ساعت 17 و 30 دقیقه فردا (پنج شنبه) به وقت تهران در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی در قزاقستان به مصاف تیم ملی این کشور خواهد رفت.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی** 9118** 1701

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۰۲۵/سرمربی_تیم_بسکتبال_جوانان_ایران_مقابل_قزاقستان_کار_سختی_نخواهد_داشت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: