Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@14:01:36 GMT

هشدار گتوزو به بازیکنان میلان

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۳۶۳۰/هشدار_گتوزو_به_بازیکنان_میلان

هشدار گتوزو به بازیکنان میلان

میلان امشب بازی برگشت خود از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا را برابر لودوگورتس بلغارستان انجام خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، جنارو گتوزو، سرمربی میلان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لودوگورتس در دور برگشت مرحله یک‌شانزدهم‌نهایی لیگ اروپا از بازیکنانش خواست به صرف برتری 3 بر صفر بازی رفت در زمین رقیب، میهمانشان را دستکم نگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 او گفت:« بزرگترین نگرانی من، احتمال دستکم گرفته شدن رقیب است. باید بازیکنان را مجاب کنم بدانند هیچ بازی راحتی وجود ندارد.

آن‌ها بازیکنانی سرعتی و خطرناکی دارند. از طرفی نباید بی‌دلیل به آب و  آتش بزنیم و خودمان را به خطر بیندازیم.  مایلم نتایج تمرینات خوب هفته را در نوع بازی شاگردانم در زمین ببینم.به لودوگورتس احترام خواهیم گذاشت و با ترکیبی باتجربه به میدان می‌رویم.»

 

 او در ادامه افزود:« نتیجه بازی رفت بسیار حساس و مهم بود. خوش‌شانس بودیم که در همان نیمه اول گل زدیم. البته آن‌ها هم می‌توانستند گلزنی کنند چون واقعا فوتبال بازی می‌کردند.

اگر فکر کنیم صعود کرده‌ایم، سخت در اشتباه هستیم. ممکن است با وجود برتری در بازی رفت، ناگهان اندوخته خودمان را از دست بدهیم. من این شرایط را بارها در دوران بازی تجربه کرده‌ام. رودریگس می‌تواند کارهای زیادی برای تیم انجام دهد. او تکنیک و قدرت دارد و ذهنیت و توانایی هایش را ستایش می‌کنم.»

آث میلان گنارو گتوزو

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۳۶۳۰/هشدار_گتوزو_به_بازیکنان_میلان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: