Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@03:45:03 GMT

ساری| راهیان نور حرکت عظیم مردمی برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس است

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۴۷۵۷/ساری_راهیان_نور_حرکت_عظیم_مردمی_برای_حفظ_ارزش_های_دفاع_مقدس_است

ساری| راهیان نور حرکت عظیم مردمی برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس است

فرمانده سپاه کربلای مازندران با تاکید بر تقویت باور مدیران استان نسبت به اردوهای راهیان نور، گفت: راهیان نور حرکت عظیم مردمی برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس است. ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به‌نقل از قرارگاه رسانه‌ای راهیان‌نور شهید کابلی سپاه کربلای مازندران، سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی اظهار داشت: همه ساله در ایام اسفند و فروردین حضور بسیار زیاد مردم به ویژه جوانان به سمت مناطق دفاع مقدس با عنوان بسیار زیبای راهیان نور  را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مازندران یکی از استان‌هایی بوده که در این موضوع می درخشد و حضور بسیار زیاد مردم را شاهدیم که در این سفر معنوی، حماسی و آموزنده توفیق پیدا می‌کنند و سپاه کربلا نقش تسهیل این سفر را دارد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه استاندار به عنوان رئیس ستاد پشتیبانی راهیان نور بوده و سپاه‌های شهرستانی و استانی به عنوان دبیر این ستاد انجام وظیفه می‌کنند، تصریح کرد: از سال گذشته به غیر از بهار و زمستان در تابستان نیز راهیان نور را برای مناطق غرب کشور داریم و این برنامه تا حدود پایان مهرماه ادامه پیدا می‌کند و بعد از آن راهیان نور دانش آموزی برای مناطق جنوبی کشور ادامه پیدا می‌کند.

بابایی گفت: از اواسط بهمن ماه راهیان نور دانشجویی و از 20 اسفند ماه راهیان نور عموم مردم و محلات را داریم که سال به سال شاهد حضور بیشتر مردم هستیم. علی رغم افزایش کرایه اتوبوس و افزایش هزینه برخی از اقلام، اما مردم حضوری پرشور برای مشارکت در تحقق این حرکت معنوی دارند.

وی با بیان اینکه سالانه 45 تا 50 هزار نفر از مازندران به سرزمین نور اعزام می‌شوند، گفت:  راهیان نور در حقیقت یک معجزه ای الهی بوده و دشمنان می‌خواهند مقاومت جانانه ملت و هشت سال مقاومت مردم فراموش  شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه رهبری امنیت ،اقتدار و استقلال و سلامت کشور  را مرهون هشت سال دفاع مقدس می‌دانند، گفت: بسیاری از افراد با درک این اهمیت و هدف دشمن تلاش می‌کنند که بهترین تعطیلات عید را  به این سفر معنویت بروند.

وی بیان کرد: راهیان نور یک حرکت عظیم مردم در زنده نگه داشتن این میراث بزرگ بوده که به پاس آن 218 هزار شهید دادیم و به لطف خدا هرساله شاهد زیارت اولی‌ها هستیم.

بابایی تاکید کرد: مسئولان ما نیاز دارند به اینکه باور کنند با دستان خالی هشت سال دفاع مقدس اما با اتکا به قدرت بی پایان مردمی ایستادیم و اکنون در صحنه‌های مختلف اجتماعی، موضوعات فرهنگی و مسائل اقتصادی نیاز به حضور بسیار مردم است.

وی گفت: قطعا اگر حمایت مسئولان نباشد در اداره مجموعه یادمان‌ها و راهیان نور دچار مشکل می‌شویم اما آنچنان هم که امکانش هست همه ورود پیدا نمی‌کنند.

انتهای پیام/ ز

R41358/P41362/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۴۷۵۷/ساری_راهیان_نور_حرکت_عظیم_مردمی_برای_حفظ_ارزش_های_دفاع_مقدس_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: