Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@13:55:40 GMT

خیرین موسسه پویش مهر و مجتمع آموزشی ادب تهران در مشگین شهر مدرسه می سازند

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۰۰۵/خیرین_موسسه_پویش_مهر_و_مجتمع_آموزشی_ادب_تهران_در_مشگین_شهر_مدرسه_می_سازند

خیرین موسسه پویش مهر و مجتمع آموزشی ادب تهران در مشگین شهر مدرسه می سازند

به گزارش ایرنا ، نماینده موسسه پویش مهر تهران روز دوشنبه در این آئین گفت: این موسسه تاکنون در مناطق مختلف کشور از جمله شهرستان آشخانه در خراسان شمالی ، رامهرمز در خوزستان و مشگین شهر در استان اردبیل 20 واحد آموزشی احداث کرده است.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز مشگین شهر نیز گفت: دانش آموزان مدرسه ادب تهران با همکاری موسسه پویش مهر تاکنون در این شهرستان پنح واحد آموزشی و 9 باب منزل مسکونی برای محرومان احداث کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابوالفضل رجبی افزود: مدرسه 12 کلاسه فرهنگیان نیز ششمین مدرسه احداثی توسط خیرین موسسه پویش مهر و مدرسه ادب تهران می باشد.
وی از حجت الاسلام حمدالله مشگینی به جهت اهدای بخشی از زمین مورد نیاز مدرسه 12 کلاسه فرهنگیان قدردانی کرد.
او گفت: خیرین مدرسه ساز تاکنون در شهرستان مشگین شهر 96 باب کلاس درس در قالب 17 مدرسه احداث کرده و در اختیار آموزش و پرورش قرار داده اند.
ولی ملکی ، نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی و رحیمی زاد فرماندار این شهرستان در سخنان جداگانه ای از تلاش و همت خیرین قدردانی کردند.
شهرستان مشگین شهر با 155 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7117/6018

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۰۰۵/خیرین_موسسه_پویش_مهر_و_مجتمع_آموزشی_ادب_تهران_در_مشگین_شهر_مدرسه_می_سازند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: