Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@05:40:28 GMT

۸ خانه وزنه‌برداری در استان آذربایجان غربی ساماندهی و تجهیز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۶۲۸۶۷/۸_خانه_وزنه_برداری_در_استان_آذربایجان_غربی_ساماندهی_و_تجهیز_می_شود

۸ خانه وزنه‌برداری در استان آذربایجان غربی ساماندهی و تجهیز می‌شود

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان آذربایجان غربی گفت: ۲۴۰ نفر در استان آذربایجان غربی در رشته وزنه‌برداری فعالیت می‌کنند و با تخصیص ۲۲۰ میلیون تومان اعتبار ۸ خانه وزنه‌برداری استان ساماندهی و تجهیز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، بابک مرادزاده شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد با انتقاد از اصحاب رسانه اظهار کرد: اصحاب رسانه سهم بزرگی در آگاه‌سازی مردم دارند ولی توجه مناسبی به رشته وزنه‌برداری آذربایجان غربی که در رتبه چهارم کشوری قرار گرفت توسط رسانه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رقمی بالغ بر 220 میلیون تومان برای تجهیز خانه‌های وزنه‌برداری در سطح استان تخصیص شده است و این مقدار اعتبار برای خانه‌های وزنه‌برداری شهرستان‌های ارومیه، تکاب، سلماس، شوط، خوی، میاندوآب، مهاباد و پیرانشهر تخصیص یافته است تا بتوانیم بهتر از پیش زمینه را برای وزنه‌برداران فراهم کنیم.

رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی گفت: فعالیت آذربایجان غربی در زمینه وزنه‌برداری بسیار چشمگیر است و تعداد هشت شهرستان در این مهم فعالیت دارند در حالی که در استان‌های بزرگ تعداد شهرستان‌های فعال به سه یا چهار هیئت و خانه وزنه‌برداری ختم می‌شود و در ارزیابی فدراسیون وزنه برداری در سال 95 در رتبه چهارم قرار گرفتیم.

وی تصریح کرد: بیست و سوم تیرماه مرحله چهارم لیگ بزرگ‌سالان استان آذربایجان غربی به میزبانی شهرستان مهاباد برگزار می‌شود و پیش بینی می‌کنیم بیش از 90 نفر از وزنه برداران استان در این رقابت‌ها حضور داشته باشند و از دیگر مسابقات در پیش رو می‌توان به مسابقات کشوری که از تاریخ 13 تا 20 مردادماه برگزار می‌شود اشاره کرد.

مرادزاده خاطرنشان کرد: از سوی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی همایش ویژه‌ای برای تجلیل از وزنه برداران با موضوع همایش مدال‌آوران جهانی و آسیایی در نظر گرفته شده است تا بتوان به ورزشکاران روحیه بهتری بخشید و ملیسا مرادزاده نخستین دختر نونهال در وزنه‌برداری استان است که تا چند ماه آینده از وی رونمایی می‌شود.

وی تاکید کرد: تعداد 240 نفر در 8 شهرستان‌های ارومیه، تکاب، سلماس، شوط، خوی، میاندوآب، مهاباد و پیرانشهر در حال فعالیت در رشته وزنه‌برداری هستند و امید می‌رود بیش از پیش مسئولان به این رشته توجه کنند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات هیئت شهرستان‌های آذربایجان غربی گفت: خانه وزنه برداری شهرستان سلماس متأسفانه به رشته بوکس اختصاص یافته است و خانه وزنه برداری شهرستان خوی نیز نیازمند 100 میلیون ریال اعتبار نیازمند است که اداره کل ورزش و جوانان استان باید این مبلغ را پرداخت کند.

انتهای پیام/

R41361/P1357/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۲۸۶۷/۸_خانه_وزنه_برداری_در_استان_آذربایجان_غربی_ساماندهی_و_تجهیز_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: