Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@02:27:45 GMT

مبارزه با سن گندم در 20 هزار هکتار از مزارع شهرستان روانسر

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۳۷۵/مبارزه_با_سن_گندم_در_۲۰_هزار_هکتار_از_مزارع_شهرستان_روانسر

مبارزه با سن گندم در 20 هزار هکتار از مزارع شهرستان روانسر

مدیر جهاد کشاوری شهرستان روانسر خبر داد: مبارزه با سن گندم در 20 هزار هکتار از مزارع شهرستان روانسر صورت گرفته است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سراب روانسر، کامران کریمی مدیر جهاد کشاوری شهرستان روانسر به مناسبت روز شورا در جمع اعضای شورای روستاهای بخش مرکزی و شاهو در سالن فرهنگی تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی شهر روانسربا اشاره به اینکه سن غلات یکی از آفات اصلی گندم و جو محسوب می شود، تاکید کرد: سن گندم و جو از آفتهای بسیار مهم این غلات است که در صورت پیشگیری نکردن از این آفات، صدمات بسیاری می تواند بر مزارع وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی افزود: بیش از ۳۸ هزار هکتار از اراضی شهرستان روانسر زیر کشت گندم و جو است و کشاورزان همزمان نسبت به کنترل علف هرز و سمپاشی مزارع نیز اقدام کنند.

وی در پایان افزود: با توجه به عدم خرید گندم سن زده (بالای۲%) توسط مراکز خرید در سال جاری به کشاورزان توصیه می شود نسبت به مبارزه با سن گندم با جدیت اقدام کرده و در این مورد با کارشناسان جهاد کشاورزی مشورت کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۳۷۵/مبارزه_با_سن_گندم_در_۲۰_هزار_هکتار_از_مزارع_شهرستان_روانسر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: