Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-30@07:43:26 GMT

سامانه نوبت دهی تلفنی بهداشت و درمان صنعت نفت استان تهران راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۸۲۳/سامانه_نوبت_دهی_تلفنی_بهداشت_و_درمان_صنعت_نفت_استان_تهران_راه_اندازی_شد

سامانه نوبت دهی تلفنی بهداشت و درمان صنعت نفت استان تهران راه اندازی شد

سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، سامانه نوبت دهی تلفنی را در استان تهران راه اندازی کرد.

به گزارش شانا، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به منظور افزایش سطح رضایتمندی جامعه هدف و مدیریت زمان و منابع مراجعه کنندگان، اقدام به راه اندازی سامانه 1519، نوبت دهی تلفنی کرده است.

سامانه 1519 در استان تهران برای ارائه خدماتی متنوع و جامع راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوبت دهی پلی کلینیک، درمانگاه های مراکز سلامت خانواده تهران و تصویربرداری (سی تی آنژیو، سی تی اسکن، رادیوگرافی، رادیولوژی، رادیوتراپی و ماموگرافی) از طریق سامانه 1519 انجام می شود.

کارشناسان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از ساعت 7 تا 17 روزهای کاری آماده پاسخگویی به کارکنان صنعت هستند. همچنین انتقادات و پیشنهادات درباره عملکرد سامانه 1519 نیز در این سامانه ثبت و پیگیری می شود.

همکاران ساکن شهرستان‌ها نیز برای نوبت دهی می توانند با شماره‌های 61636689 و 61636730 تماس گیرند.



منبع: شانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۸۲۳/سامانه_نوبت_دهی_تلفنی_بهداشت_و_درمان_صنعت_نفت_استان_تهران_راه_اندازی_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: