Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@00:34:11 GMT

وزارت جهاد کشاورزی در سیزدهمین جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر انتخاب شد/رئیس جمهوری با اهدای لوح از وزیر جهاد کشاورزی تقدیرکرد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۱۱۳/وزارت_جهاد_کشاورزی_در_سیزدهمین_جشنواره_شهید_رجایی_به_عنوان_دستگاه_برتر_انتخاب_شد_رئیس_جمهوری_با_اهدای_لوح_از_وزیر_جهاد_کشاورزی_تقدیرکرد

وزارت جهاد کشاورزی در سیزدهمین جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر انتخاب شد/رئیس جمهوری با اهدای لوح از وزیر جهاد کشاورزی تقدیرکرد

به گزارش ایلنا، سیزدهمین جشنواره شهید رجایی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با هدف تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی با شعار توسعه و پیشرفت ایران اسلامی با تقویت وحدت و عزت ملی در سایه آزادی، امنیت و آرامش در سالن اجلاس سران برگزار شد.


در این مراسم رییس جمهور از خانواده ٥ شهید دولت، شهیدان محمد جواد تندگویان، سید موسی نامجو، موسی کلانتری، محمود قندی و حسن عباسپور و برگزیدگان و دستگاههای برتر جشنواره شهید رجایی در سال ٩٦ که بر اساس نتایج ارزیابی های انجام شده از عملکرد سال ٩٥ آنها انتخاب شده اند با اهداء لوح و تندیس جشنواره، تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس وزارت امور اقتصادی و دارایی ، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت جهاد کشاورزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سازمان ملی استاندارد، سازمان بهزیستی کل کشور و گمرک جمهوری اسلامی ایران به عنوان ١٠ دستگاه برتر در سیزدهمین جشنواره شهید رجایی برگزیده و از سوی رییس جمهور مورد تقدیر قرار گرفتند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۱۱۳/وزارت_جهاد_کشاورزی_در_سیزدهمین_جشنواره_شهید_رجایی_به_عنوان_دستگاه_برتر_انتخاب_شد_رئیس_جمهوری_با_اهدای_لوح_از_وزیر_جهاد_کشاورزی_تقدیرکرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: