Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@15:58:58 GMT

شوهانی در راه خدا و امنیت کشور به شهادت رسید

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۳۸۷/شوهانی_در_راه_خدا_و_امنیت_کشور_به_شهادت_رسید

شوهانی در راه خدا و امنیت کشور به شهادت رسید

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام عباس‌علی مغیثی‌ امام جمعه نهاوند در مراسم تشییع پیکر شهید احمد شوهانی در نهاوند اظهار داشت: دو روز پیش این پاسدار رشید اسلام و افتخار مردم نهاوند و شهر برزول در درگیری مستقیم با یک تیم کاملا مسلح تروریستی از گروه تکفیری داعش در منطقه غرب کشور چندین ساعت درگیر شدند که این رزمنده با غیرت به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: من به خانواده این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از حضور پرشور و ابراز محبت مردم انقلابی و مسئولان شهرستان نهاوند در مراسم استقبال تشییع و خاکسپاری از این شهید تقدیر و تشکر می‌کنم.

مغیثی‌ افزود: امام حسین(ع) فرمودند (آیا کسی هست مرا یاری کند)، و بزرگان ما در توضیح این کلام نورانی فرموده‌اند فریاد نصرت خواهی امام حسین(ع) در واقع خطاب به نسل‌های بعد از امام(ع) و نسل‌های آینده است.

وی بیان کرد: همچنین بنا به فرموده حضرت علی(ع) حق و باطل همیشه بوده و تا قیامت هم وجود دارد و یک عده طرفدار حق هستند و یک عده هم طرفدار باطل و این جنگ بین حق و باطل تمام شدنی نیست.

امام جمعه نهاوند بیان کرد: عده‌ای با مفهوم مبارزه بین حق و باطل آشنایی ندارند و سوال می‌کنند تا کی باید با آمریکا مبارزه کنیم، تا کی باید مرگ بر آمریکا بگوییم و تا کی باید در راه این مبارزه باید شهید بدهیم و عزیزانمان را در این میدان مبارزه فدا کنیم، جواب این سوال‌ها این است که تا زنده‌ایم.

امام جمعه نهاوند بیان کرد: همان‌طور که نماز واجب است جهاد فی سبیل‌الله و جهاد در راه حق و مبارزه با باطل نیز واجب است.

مغیثی‌ اظهار داشت: همان‌طور که در زمان حضرت علی(ع) معاویه به حضرت نامه نوشت و به ایشان پیشنهاد صلح داد و حضرت علی(ع) در جواب معاویه فرمود صلح بین حق و باطل معنا ندارد و غیرممکن است.

وی تصریح کرد: کسانی که در راه حق به فیض شهادت نائل می‌شوند به سعادت می‌رسند و شهید شوهانی نیز با شهادتش در راه حق به سعادت رسیده است و بخدا سوگند هم‌رزمان این شهید بزرگوار هم مشتاق شهادت هستند.

مغیثی‌ افزود: بزرگترین آرزوی همه ما هم این است که در بستر نمیریم و به شهادت برسیم و مرگ ما شهادت فی ‌سبیل‌الله باشد و دشمنان ما این را نمی‌فهمند.

امام جمعه نهاوند بیان کرد: همه شما یادتان هست، هنگامی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید گروهک‌ها سر برآوردند و ۱۷ هزار شهید ترور نتیجه آن دوران است و بعد از آن هم صدام را به جان انقلاب انداختند و ۲۰۰ هزار شهید نتیجه مبارزات دوران دفاع مقدس است و به برکت این حضور هم گروهک‌ها نابود شدند و هم صدام و حامیانش به درک واصل شدند و هم توطئه‌های بعد از آن‌ها شکست خوردند.

مغیثی‌ بیان کرد: بنابراین جنگ بین ما و دشمنان انقلاب اسلامی ایران جنگ بین حق و باطل است و همیشه حضور مردم انقلابی ایران در همه عرصه‌ها باعث حفظ نظام اسلامی بوده است.

وی تاکید کرد: امروز هم حضور پرشور مردم انقلابی نهاوند در مراسم استقبال از شهید شوهانی در شرایط نامناسب جوی در واقع اسلام و انقلاب اسلامی را حفظ کرده است.‏

گفتنی است، احمد شوهانی دو روز پیش در درگیری مستقیم با یک تیم مسلح تکفیری تروریستی داعش در منطقه ازگله کرمانشاه به شهادت رسید، از این پاسدار شهید یک پسر ۵ ساله و یک دختر ۵ ماهه به یادگار مانده است.

انتهای پیام/ د

شهید شوهانی در زادگاهش آرام گرفت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۳۸۷/شوهانی_در_راه_خدا_و_امنیت_کشور_به_شهادت_رسید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: