Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@17:06:51 GMT

ماجرای پیش‌گویی یکی از عرفای مشهد درباره رهبر انقلاب +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۷۴۹۳/ماجرای_پیش_گویی_یکی_از_عرفای_مشهد_درباره_رهبر_انقلاب_فیلم

ماجرای پیش‌گویی یکی از عرفای مشهد درباره رهبر انقلاب +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از سال‌های اول نهضت امام خمینی(ره) در مبارزه با رژیم طاغوت در کنار ایشان بودند و برای آزادی مردم مجاهدت می‌کردند. 

آیت‌الله سیدجواد خامنه‌ای پدر رهبر انقلاب از عرفای بزرگ مشهد بود؛ ایشان امام خمینی(ره) را از نزدیک دیده و با ایشان آشنا شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با حاج‌آقا روح‌الله رفاقت داشت و آشنایی آنها به اوایل دهه چهل قمری یعنی پیش از سفر علمی حاج سیدجواد به نجف برمی‌گردد.

یکی از عرفای مشهد هنگامی که مهمان خانه آیت‌الله سیدجواد خامنه‌ای پدر رهبر انقلاب می‌شود، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را در سن نوجوانی می‌بیند، و خطاب به آقا سیدجواد(ره) می‌گوید: "آقا سید جواد این پسرت یک روز سلطان میشه". در ادامه ماجرای این پیشگویی و دیدار این عالم مشهدی با پدر رهبری را از زبان آیت‌الله جاودان می‌شنوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۷۴۹۳/ماجرای_پیش_گویی_یکی_از_عرفای_مشهد_درباره_رهبر_انقلاب_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: