Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:38:33 GMT

آسیب به تعدادی از موکب های مهران بر اثر طوفان

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۵۲۱۱/آسیب_به_تعدادی_از_موکب_های_مهران_بر_اثر_طوفان

آسیب به تعدادی از موکب های مهران بر اثر طوفان

قاسم سلیمانی دشتکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طوفانی که در مهران رخ داد با سرعت ۷۵ کیلومتر قسمتی از برق شهر را قطع کرد و به تعدادی از موکب ها آسیب رساند .

وی افزود: توصیه من به زوار این است که در شهری که هستند شب ادامه به حرکت ندهند چون وضعیت  قابل پیش بینی نیست بر اساس پیش بینی هواشناسی اعلام کرده حالت ناپابداریرتا فردا ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ما زائرین را در مساجد تکایا و مدارس اسکان دادیم و به شهرهای اطراف در مسیر مهران اعلام کردیم که پذیرای زوار باشند تا شرایط جوی بهتر شود و تا اطلاع ثانوی تردد نداشته باشند تا شرایط جوی بهتر شود.

وی گفت: مرز مهران بسته نیست هم اکنون هم عبور و مرور از طرف عراق در جریان است، اما مشکلات جوی است.

وی گفت: پایانه مرز مهران باز است اما به دلیل امنیت زوار تمهیدات حفاظت از آنها را درنظر گرفتیم و هم اکنون شرایط  آرام تر شده است.

کد خبر 4437335

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۵۲۱۱/آسیب_به_تعدادی_از_موکب_های_مهران_بر_اثر_طوفان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: