Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@05:29:41 GMT

تجدید میثاق 2 هزار ورزشکار مرکز تربیت بدنی سپاه حضرت محمد رسول الله تهران با آرمان های امام راحل

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۴۸۶۵۷/تجدید_میثاق_۲_هزار_ورزشکار_مرکز_تربیت_بدنی_سپاه_حضرت_محمد_رسول_الله_تهران_با_آرمان_های_امام_راحل

تجدید میثاق 2 هزار ورزشکار مرکز تربیت بدنی سپاه حضرت محمد رسول الله تهران با آرمان های امام راحل

به گزارش ایرنا، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ و جانشین قرارگاه ثارالله، سردار محمد ریوندی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ، سردار احمد ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ و جمعی از مسئولان نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ و فرماندهان نواحی مقاومت در این مراسم حضور داشتند
شرکت کنندگان در این مراسم که در آستانه بیست وهشتمین سالروز ارتحال امام راحل برگزار شد، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ در این مراسم گفت: امام خمینی(ره) انسانی مومن، مجاهد فی سبیل الله، معلم اخلاق، استاد فلسفه و عرفان بود که توانست با تکیه بر ارزش های دینی و کتاب آسمانی بزرگترین انقلاب تاریخ را پس از انقلاب پیامبران الهی بنیان کند.
سردار محسن کاظمینی با بیان اینکه آرمان های امام خمینی(ره) برای زندگی آزادانه، با آرامش و به دور از فقر بشریت طرح ریزی شده است اظهار داشت: آرمان بزرگ امام راحل(ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت از مستضعفان عالم، مبارزه با استکبار و مقابله با صهیونیسم است.
وی ادامه داد: امروز که 37 سال از عمر مقدس نظام اسلامی و 28 سال از رحلت جانگذار معمار کبیر انقلاب می گذرد بسیجیان دریا دل با افتخار تمام خدمت امام بزرگوار خود گزارش می دهند که با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب دغدغه گسترش آرمان ها و ارزش های انقلاب را در منطقه و جهان دارند و در این راه تا پای جان خود و آخرین قطره خون خود ایستاده اند.
کاظمینی اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در حوزه نشر و بسط افکار و آرمان ها امام راحل(ره) در نیمه راه و جایگاه خوبی قرار دارد ولی برای رسیدن به نقطه مطلوب ایثار، از خود گذشتگی و مجاهدت زیادی را از سوی دغدغه مندان نظام طلب می کند.
وی با اشاره به اینکه عده ای می خواهند راه و یاد امام(ره) به فراموشی سپرده شود یادآور شد: کسانی که به دنبال فراموش شدن راه و یاد معمار کبیر انقلاب هستند باید بدانند که خون و راه شهدا نظام اسلامی ایران را بیمه کرده است و دلدادگان ولایت و دغدغه مندان نظام با پیروی از رهبر معظم انقلاب هرگز این اجازه را به بدخواهان جمهوری اسلامی ایران نخواهند داد.
کاظمینی ادامه داد: تمامی آزادگان جهان که چشم به انقلاب اسلامی ایران دوخته اند باید بدانند که بزرگترین هدف این نظام اسلامی نجات جهانیان از فقر، ظلم، مشکلات اجتماعی و فرهنگی حال حاضر جهان است.
وی خاطر نشان کرد: این نظام می خواهد مهر، محبت، عشق ورزی، بندگی خداوند را به تمامی جهانیان عرضه کند.
3218 / 6139
خبرنگار: امیرجعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۶۵۷/تجدید_میثاق_۲_هزار_ورزشکار_مرکز_تربیت_بدنی_سپاه_حضرت_محمد_رسول_الله_تهران_با_آرمان_های_امام_راحل را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: