Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@19:09:34 GMT

استقبال مشتریان از طرح عیدانه بانک قرص الحسنه مهر ایران/ 31 شهریور آخرین مهلت استفاده از طرح عیدانه

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۲۲۰۹/استقبال_مشتریان_از_طرح_عیدانه_بانک_قرص_الحسنه_مهر_ایران_۳۱_شهریور_آخرین_مهلت_استفاده_از_طرح_عیدانه

به گزارش ایلنا، در این طرح مشتریان جدید و فعلی بانک قرض الحسنه مهر ایران می توانند با افزایش موجودی خود به مبلغ حداقل ۵۰ میلیون ریال (واریز تدریجی یا یکجا) از اول تا ۳۱ شهریور ماه۹۷ و حفظ موجودی آن حداقل به مدت ۴ ماه علاوه بر امتیاز کسب شده خود، در طرح های امتیازی بانک از یکی از ۲ مزیت کاهش نرخ کارمزد به ۳درصد و یا افزایش تعداد اقساط(حداکثر ۴ ماه) بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  افتتاح حساب آنلاین 

 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۲۲۰۹/استقبال_مشتریان_از_طرح_عیدانه_بانک_قرص_الحسنه_مهر_ایران_۳۱_شهریور_آخرین_مهلت_استفاده_از_طرح_عیدانه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: