Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@13:32:11 GMT

دختر کونگ فوکار آذربایجان غربی مدال طلای کشوری را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۷۷۷۷/دختر_کونگ_فوکار_آذربایجان_غربی_مدال_طلای_کشوری_را_کسب_کرد

دختر کونگ فوکار آذربایجان غربی مدال طلای کشوری را کسب کرد

رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی آذربایجان غربی گفت: دختر کونگ فو کار آذربایجان غربی مدال طلای کشوری را کسب کرد.

یوسف بیداردل در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: کوثر هاشم زاده در وزن منفی 45 کیلوگرم موفق به کسب نشان طلا در رقابت های قهرمانی جوانان کونگ فو کشور شد.

وی افزود: این مسابقات با حضور 250 ورزشکار در اوزان مختلف و 29 تیم از استان های مختلف در رده جوانان به مدت 2 روز در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) شهر گرگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیداردل در خصوص مقام های کسب شده توسط سایر ورزشکاران استان در این رقابت ها خاطر نشان کرد : نگار ولی مدال برنز وزن منفی 51 کیلوگرم و آیدا اصغری مدال برنز وزن منفی 59 کیلوگرم را بر گردن آویختند.

وی ادامه داد: نفرات برتر اوزان مختلف این رقابت ها به اردوی تیم ملی برای حضور در رقابت های بین المللی دعوت می شوند.

 


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۷۷۷/دختر_کونگ_فوکار_آذربایجان_غربی_مدال_طلای_کشوری_را_کسب_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: