Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@02:22:01 GMT

کرمان|مراسم استقبال از شهید مدافع حرم لنگری‌زاده در کرمان به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۸۱۱۸۲/کرمان_مراسم_استقبال_از_شهید_مدافع_حرم_لنگری_زاده_در_کرمان_به_روایت_تصویر

کرمان|مراسم استقبال از شهید مدافع حرم لنگری‌زاده در کرمان به روایت تصویر

شهید مدافع حرم غلامرضا لنگری‌زاده مورد استقبال با شکوه جوانان در کرمان قرار گرفت. ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آئین استقبال رسمی از پیکر شهید مدافع حرم غلامرضا لنگری‌زاده در فرودگاه کرمان برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام و المسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، حجت‌الاسلام عربپور نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، در این مراسم مرادر شهید غلامرضا لنگری‌زاده با شعار "این گل پرپر من هدیه به رهبر من" از پیکر مطهر فرزند شهیدش استقبال کرد.

انتهای پیام/م

مراسم استقبال از شهید مدافع حرم لنگری‌زاده در کرمانمراسم استقبال از شهید مدافع حرم لنگری‌زاده در کرمانمراسم استقبال از شهید مدافع حرم لنگری‌زاده در کرمانمراسم استقبال از شهید مدافع حرم لنگری‌زاده در کرمانمراسم استقبال از شهید مدافع حرم لنگری‌زاده در کرمانمراسم استقبال از شهید مدافع حرم لنگری‌زاده در کرمانمراسم استقبال از شهید مدافع حرم لنگری‌زاده در کرمانمراسم استقبال از شهید مدافع حرم لنگری‌زاده در کرمانمراسم استقبال از شهید مدافع حرم لنگری‌زاده در کرمانمراسم استقبال از شهید مدافع حرم لنگری‌زاده در کرماناستقبال از شهید مدافع حرم کرمانمراسم استقبال از شهید مدافع حرم لنگری‌زاده در کرمانمراسم استقبال از شهید مدافع حرم لنگری‌زاده در کرمانمراسم استقبال از شهید مدافع حرم لنگری‌زاده در کرمانکرمان|مراسم استقبال از شهید مدافع حرم لنگری‌زاده در کرمان به روایت تصویرمراسم استقبال از شهید مدافع حرم لنگری‌زاده در کرمان R7860/P1486/S6,67/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۱۱۸۲/کرمان_مراسم_استقبال_از_شهید_مدافع_حرم_لنگری_زاده_در_کرمان_به_روایت_تصویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: