Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@16:14:50 GMT

نخستین دوره استارتاپ های حوزه پزشکی و سلامت در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۸۳۴۶۴/نخستین_دوره_استارتاپ_های_حوزه_پزشکی_و_سلامت_در_دانشگاه_علوم_پزشکی_گیلان_برگزار_شد

نخستین دوره استارتاپ های حوزه پزشکی و سلامت در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد

نخستین دوره استارتاپ‌های حوزه پزشکی و سلامت در سالن اجتماعات به همت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین استارتاپ پزشکی و سلامت، در حیطه مدیریت توسعه فناوری سلامت توسط جواد وطنی مدیر توسعه فناور سلامت دانشگاه در سالن اجتماعات دانشکده بهداشت رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فردین مهرابیان، رئیس دانشکده بهداشت نیز در  میان دانشجویان حضور  و در خصوص اهمیت استارتاپ و پژوهش مباحثی را ارائه نمود. در ادامه با سخنرانی دانیال حامی، مدرس دوره های استارتاپ و طراح پرینتر سه بعدی آغاز گردید.

همچنین حسام قربانی مدرس دوره استارتاپ، کسب و کار و عمادالدین صالحی نژاد مدیر عامل شرکت شیرین کننده استویا ضد دیابت تجارب خود را به اشتراک گذاشتند.

بنابراین گزارش: محمد بنده پور، محمد سیمین جورشری، نیما جنت بابایی، معین زمانی، نریمان ابراهیم نژاد ، فاطمه بابایی قاضیانی و امیررضا بابایی قاضیانی از اعوامل اجرایی بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۳۴۶۴/نخستین_دوره_استارتاپ_های_حوزه_پزشکی_و_سلامت_در_دانشگاه_علوم_پزشکی_گیلان_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: