Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@20:27:26 GMT

دختر 11 ساله‌ای که از چشمانش سنگ می‌بارد +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۷۱۵/دختر_۱۱_ساله_ای_که_از_چشمانش_سنگ_می_بارد_فیلم

دختر 11 ساله‌ای که از چشمانش سنگ می‌بارد +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خانواده البارودی که ساکن شهر مکناس در مغرب هستند، مدتی است متوجه مشکلی عجیب در چشم راست دخترشان شدند.

دختر نوجوان این خانواده در عرض بیست روز شاهد اتفاقات عجیبی بود. در ابتدا مایعی گل‌آلود که گویا ترکیبی از گرد و غبار و اشک بود از چشم دختر خارج می شد اما به تدریج این مایع به سنگ تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشکان که اولین بار در جریان این مشکل قرار گرفتند گمان کردند که این خانواده قصد شوخی یا سربه سر گذاشتن با آنها را دارند اما وقتی مقابل چشمان آنها سنگ از چشم دختر خارج شد، دیگر جایی برای شک و تردید برایشان باقی نماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دختری که چشمانش کارخانه تولید سنگ است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۷۱۵/دختر_۱۱_ساله_ای_که_از_چشمانش_سنگ_می_بارد_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: