Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@20:39:39 GMT

نظرسنجی مارکا برای انتخاب بهترین هواداران باشگاهی در دنیا؛ نام پرسپولیس میان گزینه‌ها است

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۳۳۸۴/نظرسنجی_مارکا_برای_انتخاب_بهترین_هواداران_باشگاهی_در_دنیا_نام_پرسپولیس_میان_گزینه_ها_است

سرخ پوشان در کنار تیم های بزرگ دنیا در این نظرسنجی حضور دارند.

طرفداری- هواداران پرسپولیس همیشه با حضور خود در ورزشگاه ها به خصوص در مسابقات مهم به همگان نشان داده اند که در حمایت از تیم محبوب خود چیزی کم نمی گذارند.

سایت مارکای اسپانیا نظرسنجی ای ترتیب داده که در آن از کاربران خود خواسته تا بهترین هواداران یک باشگاه را معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

40 تیم در این نظرسنجی حضور دارند که در میان تیم های پالمیراس، الاهلی، رئال بتیس، لیورپول، بوکا جونیورز، اتلتیکو مادرید، دورتموند و ... نام پرسپولیس نیز از کشورمان دیده می شود.

در حال حاضر پالمیراس برزیل صدرنشین این نظرسنجی است. پرسپولیس فعلا در رده چهاردهم بالاتر از اتلتیکو بیلبائو، والنسیا، ناپولی، میلان، اینتر، شالکه و ... قرار گرفته است.

برای شرکت در این نظرسنجی روی این متن کلیک کنید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۳۸۴/نظرسنجی_مارکا_برای_انتخاب_بهترین_هواداران_باشگاهی_در_دنیا_نام_پرسپولیس_میان_گزینه_ها_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: