Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@17:30:47 GMT

شیراز میزبان مسابقات بومی محلی

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۵۱۴۰/شیراز_میزبان_مسابقات_بومی_محلی

شیراز میزبان مسابقات بومی محلی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فریبا افشون نایب رئیس هیئت روستایی و بازی‌های بومی محلی فارس در پنجمین دوره مسابقات بازی‌های بومی محلی گفت: این رقابت‌ها یک روزه در ۲ بخش مردمی و استانی به صورت تیمی و انفرادی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد:هفت تیم از شهرستان‌های شیراز، استهبان، داراب، ممسنی، بوانات، رستم و فسا در این رقابت‌ها شرکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس هیئت روستایی و بازی‌های بومی محلی فارس تصریح کرد: تیم‌ها در چهار رشته دوز فیزیکی، لی لی حرکتی، دال پلان و هفت سنگ به صورت تیمی و انفرادی باهم رقابت می‌کنند.

افشون ادامه داد: بازی‌های وسطی، کبدی، تیروکمان سنتی، رزمی طناب زنی و پخت غذا‌های محلی هم در این مسابقات به صورت نمادین اجرا شد.
انتهای پیام /ت

برگزاری مسابقات بازی‌های بومی محلی در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۱۴۰/شیراز_میزبان_مسابقات_بومی_محلی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: