Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@16:34:03 GMT

طراحی نرم افزار بازگویی داستان های چهل ستون+گزارش

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۶۲۸۷۰/طراحی_نرم_افزار_بازگویی_داستان_های_چهل_ستون_گزارش

طراحی نرم افزار بازگویی داستان های چهل ستون+گزارش

شرکتی دانش بنیان در اصفهان نرم افزار بازگویی داستان های چهل ستون را تولید و طراحی کرده است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیر این شرکت دانش بنیان مستقر در دانشگاه هنر اصفهان افزود: با استفاده از واقعیت افزوده توانستیم این اپلیکیشن را طراحی کنیم .
آزاده آهنگریان افزود: این نرم افزار که نگاه نام دارد تلفیقی از گردشگری،هنر، داستان سرایی، مستند و فناوری های نوین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که هنگام بازدید کاخ چهلستون می توان اپلیکیشن را به سمت هر یک از نقاشی های روی دیوار گرفت تا داستان آن را با همان شخصیت ها بازگو کند.
مدیر این شرکت دانش بنیان گفت: این داستان ها برگرفته از رویدادها و انسان های مهم، ساختمان های تاریخی و آداب و رسوم در قالب جذاب و با کیفیت بالای گرافیکی است.
آهنگریان گفت: طراحی و تولید این نرم افزار حدود دو سال زمان برده است.
این شرکت دانش بنیان مستقر در مرکز رشد تخصصی دانشگاه هنر اصفهان در زمینه گردشگری, شهرسازی و معماری فعالیت دارد.
کاخ موزه چهلستون از بناهای دوران شاه عباس اول صفوی است که در دوران سلطنت شاه عباس دوم در سال 1057هجری قمری به بهره برداری رسید.
تالار اصلی کاخ چهلستون دارای دیوار نگاره های منحصر به فردی از هنر نگارگری عصر صفوی است که رضا عباسی از هنرمندان نگارگر عصر صفوی و شاگردان وی آن را به تصویر کشیده اند.
این مجموعه بی نظیر تاریخی به همراه باغ بزرگ جهان نما در سال 1390خورشیدی در فهرست میراث جهانی به عنوان بخشی از باغ های ایرانی به ثبت جهانی رسید. دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۲۸۷۰/طراحی_نرم_افزار_بازگویی_داستان_های_چهل_ستون_گزارش را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: