Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:01:22 GMT

خواهر شهید هنوز هم نمی‌تواند حال زینب(س) را درک کند

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۰۲۱۷۶/خواهر_شهید_هنوز_هم_نمی_تواند_حال_زینب_س_را_درک_کند

خواهر شهید هنوز هم نمی‌تواند حال زینب(س) را درک کند

خواهر شهید مدافع حرم حسین امیدواری معتقد است: قطعا درک حال حضرت زینب(س) اتفاقی است که از عهده ما زنان خارج است.

به گزارش خبرگزاری مهر، خواهر شهید مدافع حرم شهید حسین امیدواری در مراسم «در کوی نیکنامان» که در فرهنگسرای گلستان برگزار شد با بیان این مطلب و با اشاره به سختی‌هایی که مادران و خواهران شهدا متحمل می‌شوند، گفت: برادرم حسین همیشه موقع صحبت کردن با خانواده ورد زبانش این بود که می‌گفت «میرم سوریه میرم مدافع حرم حضرت زینب میشم شهید میشم و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..» به اینجای حرف که میرسید مادر انگار تنش میلرزید از تصور نبودن حسین می‌گفت : «آره مادر ان شاالله میری دفاع میکنی میجنگی صحیح و سالم برمیگردی کار میکنی زندگی میکنی».

وی افزود: به اینجا که میرسید حسین که از جمله مامان خوشش نمی‌آمد. اینجای حرف که می‌رسید یکدفعه وسط صحبت مادرم می‌گفت «نه مامان جان نشد، حرف از برگشت نزن دعاکن من شهید بشم، نگو سالم برمی‌گردم مگه میشه من تا سوریه برم و شهید نشم؟ مگه میشه کسی برای دفاع از حرم حضرت زینب بره و سالم برگرده؟».

این خواهر شهید اظهار داشت: روز اولی که از سوریه زنگ زد تمام ذوقش این بود که رفته حرم حضرت زینب زیارت آن هم نه زیارتی به شلوغی حرم امام رضا مدام بین حرف هایش به مامان می‌گفت «اینجا از شدت غربت خانم آنقدر حرم خلوت است که می‌تونیم راحت بشینیم کنار ضریح و یک دل سیر درد و دل کنیم» داشت برای مامان از اولین زیارتش توضیح میداد و مامان هم مدام سفارش می کرد برای او هم دعا کند که تماس قطع شد و این آخرین تماسی بود که با ما گرفت.

در ادامه برنامه توسط مداح اهل بیت آقای باقر ربیعی زیارت توسل و زیارت عاشورا قرائت و سپس حجت الاسلام و المسلمین وحیدی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب و تسلیت به مناسبت امروز وفات عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) سخنرانی کردند.

ویژه برنامه «در کوی نیکنامان» هر پنج شنبه صبح در فرهنگسرای گلستان با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان اسلام تاکنون و تجلیل از مقام شامخ خانواده های شهدا منطقه ۸ برگزار می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۱۷۶/خواهر_شهید_هنوز_هم_نمی_تواند_حال_زینب_س_را_درک_کند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: