Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@01:39:43 GMT

برگزاری مسابقات وزنه برداری جوانان استان/ مشخص شدن نفرات برتر

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۸۵۲۸/برگزاری_مسابقات_وزنه_برداری_جوانان_استان_مشخص_شدن_نفرات_برتر

برگزاری مسابقات وزنه برداری جوانان استان/ مشخص شدن نفرات برتر

رئیس هیات وزنه برداری استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان استان و مشخص شدن نفرات برتر اوزان مختلف خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا بابک سلیمی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اسپورت، اظهار داشت: مسابقات وزنه برداری جوانان استان با حضور 34 ورزشکار در هشت وزن برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در وزن 56 کیلوگرم علی بهرامی از شهرستان هرسین و در وزن 62 کیلوگرم رضا یوسفی از کرمانشاه عنوان های قهرمانی را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمی ادامه داد: در دسته 69 کیلوگرم نیز محمد محمدی از اسلام آباد غرب و در وزن 77 کیلوگرم، محمدامیر محمدی از سرپل ذهاب مقام نخست را بدست آوردند.

رئیس هیات وزنه برداری کرمانشاه در خصوص رقابت دسته های 85 و 94 کیلوگرم نیز گفت: محمدمهدی حیاتی و سعید کرمی هردو از کرمانشاه بر سکوی قهرمانی ایستادند.

وی همچنین با بیان اینکه فیصل نجفی وزنه بردار کرمانشاهی قهرمان دسته 105 کیلوگرم شد، افزود: محمد اکبری دیگر وزنه بردار کرمانشاهی نیز مقام قهرمانی دسته به اضافه 105 کیلوگرم را بدست آورد.

سلیمی در پایان گفت: به نفرات اول تا سوم این رقابت ها مدال و حکم قهرمانی اهدا گردید.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۸۵۲۸/برگزاری_مسابقات_وزنه_برداری_جوانان_استان_مشخص_شدن_نفرات_برتر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: