Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@05:22:24 GMT

4 مسافر شوم بوشهر راز مخوفی داشتند +عکس

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۸۳۰۲۰/۴_مسافر_شوم_بوشهر_راز_مخوفی_داشتند_عکس

4 مسافر شوم بوشهر راز مخوفی داشتند +عکس

حوادث رکنا: 4 پسر جوان با سفر به بوشهر و اجاره کردن خانه ای ، سرقت های سریالی خود را در این شهر شروع کردند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ ابراهیم عرب زاده رییس پلیس Police بوشهر گفت: چندی قبل ماموران در جریان سرقت Stealing طلاجات چند خانه در شهر بوشهر قرار گرفتند و تیم ویژه ای از ماموران برای دستگیری عاملان این دزدی theft ها وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و بررسی های میدانی 4 سارق جوان شناسایی شدند.
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر ساعت 2 بامداد امروز شنبه 9دی ماه خانه مجردی این دزدان در خیابان عاشوری در محاصره پلیس قرار گرفت و هر 4 نفر متهم قبل از هرگونه عکس العملی دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه سارقان پس از انتقال به کلانتری تا کنون به 8 فقره سرقت طلاجات ، وجه نقد و تلفن همراه از خانه های اهالی بوشهر اعتراف کرده اند خاطرنشان کرد:این افراد اهل یکی از استانهای جنوبی و مرکزی کشور هستند که با اجاره خانه ای در شهر بوشهر فعالیت های مجرمانه انجام می دادند.
سرهنگ عرب زاده به شهروندان خصوصا مشاوران املاک توصیه کرد، هنگام اجاره خانه به افراد دقت نظر کافی داشته باشند و موارد مشکوک را سریعا به پلیس اطلاع بدهند.
وی تصریح کرد:شهروندان منازل خودرا به امکانات و تجهیزات فنی ،ایمنی و تاخیری همچون دزدگیرو دوربین مداربسته مجهز و جلو درب و پنجرها حفاظ های مناسب نصب کنند. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۳۰۲۰/۴_مسافر_شوم_بوشهر_راز_مخوفی_داشتند_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: