Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@13:15:33 GMT

راز پرونده کثیف فتانه که صیغه شده بود بر ملا شد! + عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۲۱۷۵۰۵/راز_پرونده_کثیف_فتانه_که_صیغه_شده_بود_بر_ملا_شد_عکس

راز پرونده کثیف فتانه که صیغه شده بود بر ملا شد! + عکس

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، رسیدگی به این پرونده از اواخر تیرماه سال 92 با ناپدید شدن یک مرد 44ساله به نام منصور که مهندس شیمی و مقیم کشور آلمان بود و برای تاسیس یک شرکت به ایران رفت و آمد داشت در دستور کار پلیس Police سید خندان قرار گرفت. همسر این زن به نام منصوره به پلیس گفت: من و همسر و دختر و پسرم در آلمان زندگی می کنیم اما مدتی است برای زندگی به ایران آمده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسرم به تازگی یک زن جوان به نام فتانه را به عقد موقت خودش در آورده است. حالا دو روز است از همسرم بی خبرم و وقتی به خانه مشترک آنها رفته ام متوجه شدم همه وسایل گران قیمت خانه سرقت Stealing شده است. می ترسم فتانه بلایی سر همسرم اوده باشد.

با شکایت این زن فتانه بازداشت شد.در حالی که این زن خودش را بی اطلاع از سرنوشت شوهر صیغه ای اش نشان می داد پلیس جنازه مجهول الهویه یک مرد را که صورت وی سوخته بود در حاشیه تهران پیدا کرد. نشانی های جنازه سوخته با منصور مطابقت داشت. به این ترتیب همسر منصور به پزشکی قانونی رفت و جنازه همرش را شناسایی کرد.

پلیس در گام بعدی از تحقیقات بار دیگر به بازجویی از فتانه پرداخت و این زن به قتل Murder همسرش با همدستی برادرش اعتراف کرد.

به این ترتیب فتانه و برادرش فرهاد دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند. در این جلسه مترجم پسر قربانی که قادر به صحبت کردن به زبان فارسی نبود برای عاملان جنایت Crime حکم قصاص خواست. پدر مقتول نیز گفت: من حقوقدانم و برای قاتلان پسرم قصاص می خواهم.

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، سپس فتانه در جایگاه ویژه ایستاد و ادعای تازه ای مطرح کرد. وی گفت: به عقد موقت منصور درآمده بودم و قرار گذاشته بودم بعد از اینکه منصور همسر اولش را طلاق داد به عقد دائم او در بیایم. آن روز منصور به خانه ام امده بود که به خاطر تلفن های مشکوک منصور با او درگیر شدم. همان موقع با برادرم تماس گرفتم تا برای حل اختلافات به خانه مان بیاید. برای اینکه منصور با برادرم درگیر نشود دستهای او را بایک پارچه بستم. فرهاد با منصور صحبت کرد تا او آرام شود. منصور با دستهای بسته اتاق خواب رفت و من و برادرم در پذیرایی خوابیدیم. نزدیک به صبح بود که به خواب رفتم و متوجه شدن منصور خودش را از پنجره به حیاط خانه پرت کرده است. من و فرهاد پایین رفتیم و جنازه را به طبقه سوم آوردیم. همان موقع خانه را ترک کردیم و به پارک بعثت رفت . نزدیک ظهر بود که برای برداشتن مدارک به خانه برگشتم ولی چون همسایه ها در حیاط جمع شده و مشغول شست خون ها بودند مجبور شدم تا شب در خانه و کنار جنازه بمانم. نیمه شب بود که با شوهر سابقم تماس گرفتم و از او برای حمل جنازه کمک خواستم. جنازه را با همدستی آنها در صندوق عقب ماشین گذاشتیم و به حاشیه شهر بردیم. من خودم روی صورت جنازه بنزین ریختم و آن را آتش زدم تا پلیس نتواند جنازه را شناسایی کند.

این زن گفت: شوهرسابقم که حالا به اتهام مشارکت در حمل جنازه با وثیقه ا=آزاد شده است در دادگاه حضور ندارد اما باور کنید برادرم هم در قتل دستی نداشته است.

سپس فرهاد به دفاع پرداخت و حرف های خواهرش را تایید کرد.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

رکنا

110

این اخبار را از دست ندهید:

پسربچه ای که اشک قاضی را درآورد

پیشنهاد کثیف خواهرزنم به من بعد از عروسی و در خانه اش بود! + عکس

ماجرا نامزدم را وقتی متوجه شدم که خانه همکلاسی پسرش می رفت و! + عکس

ماجرای جیغ دختر جوانی که شب میهمان خانه مجردی پسر مورد علاقه اش بود!

همسر آیت الله علم الهدی در کجا دفن شد؟

درگیری لفظی بازیگر زن سینما با خبرنگاران +عکس

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۷۵۰۵/راز_پرونده_کثیف_فتانه_که_صیغه_شده_بود_بر_ملا_شد_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: