Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@13:08:48 GMT

۷۱ خودروی نیسان به مددجویان کمیته امداد واگذار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۲۲۸۳۱۹/۷۱_خودروی_نیسان_به_مددجویان_کمیته_امداد_واگذار_شد

۷۱ خودروی نیسان به مددجویان کمیته امداد واگذار شد

خبرگزاری شبستان: تعداد ۷۱ خودروی نیسان و یک سمند عصر امروز(۱۹ بهمن) با حضور مسئولان کشوری و استانی به تعدادی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) واگذار شد.

رضا سلم آبادی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند با بیان اینکه طبق تفاهم نامه ای که مابین کمیته امداد و صندوق کارآفرینی امید و شرکت سایپا به امضا رسیده است تعداد 92 خودرو برای واگذاری به مددجویان کمیته امداد تهیه شده است، گفت: امروز تعداد 71 خودرو به 70 آقا و یک خانم واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه از این تعداد خودرو 2 مورد بنزینی بوده است و 62 خودرو دوگانه سوز و 7 خودرو هم پادرا است، گفت: قیمت مجموع این خودروها 2 میلیارد و 592 میلیون تومان است که 2 میلیارد و 166 میلیون تومان سهم صندوق کارآفرینی امید بوده و 374 میلیون تومان سهم صندوق امداد و ولایت کمیته امداد بوده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی افزود: همچنین 52 میلیون تومان هم برای دریافت تسهیلات بانکی تبصره 16 معرفی شده اند که 7 درصد آنها تخفیف داشته اند.

 

سلم آبادی افزود: این ماشین ها بیمه بدنه 5 ساله دارد و نصبی جات آن کامل انجام شده است.

 

وی افزود: امروز تعداد 71 خودرو واگذار شد و مابقی نیز تا پایان امسال واگذار خواهد شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه تعهد کمیته امداد برای ایجاد اشتغال در سال جاری 2500 شغل است،گفت: تاکنون حدود 1700 شغل ایجاد شده است.

پایان پیام/404

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۸۳۱۹/۷۱_خودروی_نیسان_به_مددجویان_کمیته_امداد_واگذار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: