Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@04:13:03 GMT

نمایشگاه ملی قرآن و عترت در مشهد گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۱۴۵/نمایشگاه_ملی_قرآن_و_عترت_در_مشهد_گشایش_یافت

نمایشگاه ملی قرآن و عترت در مشهد گشایش یافت

مشهد- ایرنا- سیزدهمین نمایشگاه ملی قرآن و عترت شامگاه سه شنبه در عرصه میدان شهدای مشهد آغاز به کار کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه آغاز به کار این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه در فضای 4500 متر مربع با حدود 400 غرفه نمایشگاهی دایر شده است.
سیدسعید سرابی بیان کرد: در این رویداد 24 بخش نمایشگاهی و 80 ویژه برنامه اجرا می شود و 6 تشکل برجسته قرآنی در این نمایشگاه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد : کتابت قرآن کریم نیز توسط 20 استاد چیره دست خوشنویسی در این نمایشگاه اتفاق خواهد افتاد و در حاشیه این نمایشگاه در فضای باز عرصه میدان شهدا با مشارکت شهرداری مشهد برنامه های متنوع فرهنگی قرآنی اجرا می شود.
سرابی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه رسمی این نمایشگاه سوم خردادماه با حضور مسئولان استانی و شهری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: همزمان با این رویداد در 15 شهرستان استان نیز نمایشگاه قرآن برپا می شود که 17 سازمان و نهاد عمومی استان در برگزاری این نمایشگاه ها مشارکت دارند.
سیزدهمین نمایشگاه ملی قرآن و عترت با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری مشهد از امشب اول تا دهم خردادماه در عرصه میدان شهدای مشهد پذیرای عموم است.
7505/5132

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۱۴۵/نمایشگاه_ملی_قرآن_و_عترت_در_مشهد_گشایش_یافت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: