Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@04:18:40 GMT

وفاق و همدلي بستري براي توسعه ملاير است

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۶۵۶۵/وفاق_و_همدلی_بستری_برای_توسعه_ملایر_است

وفاق و همدلي بستري براي توسعه ملاير است

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ويژه ملاير وفاق و همدلي موجود بين مديران و مردم را در اين شهرستان بستري مساعد براي توسعه و پيشرفت دانست و گفت: براي حفظ و تقويت اين وفاق بايد تلاش کنيم.

به گزارش ايرنا، باب الله فتحي روز دوشنبه در آيين تکريم و معارفه مسئول حراست فرمانداري ويژه شهرستان ملاير، رعايت حقوق شهروندي، جلب رضايت خداوند و مردم در تمامي امور و ايجاد اميدواري در جامعه را از وظايف مهم مسئولان برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ويژه ملاير افزود: بايد براي مديرسازي تلاش بيشتري داشته باشيم تا هنگام جابجايي مديران بتوانيم از نيروهاي توانمند شهرستان استفاده کنيم.
وي ضمن تشريح اقدامات و برنامه هاي انجام شده طي چند ماه گذشته در اين شهرستان، ثبت جهاني انگور دره جوزه ملاير را گامي مهم برشمرد و ابراز اميدواري کرد: با حضور نمايندگان سازمان خواربار و کشاوري ملل متحد (فائو) در 25 و 26 مهرماه، شاهد ثبت جهاني انگور ملاير باشيم.
فتحي با بيان اينکه ملاير در زمينه جذب تسهيلات اشتغالزايي خوب عمل نکرده است، ادامه داد: در اين راستا طي ماه هاي گذشته پيگيري ها و حرکت هاي جدي انجام شد تا بتوانيم رتبه شهرستان را ارتقا دهيم.
فرماندار ويژه ملاير گفت: تاکنون کمتر از 30 ميليارد ريال تسهيلات اشتغالزايي در اين شهرستان جذب شده است که رضايت بخش نيست و اين قول را مي دهيم که طي ماه هاي آتي ملاير در صدر جدول جذب تسهيلات اشتغال قرار گيرد.
فتحي همچنين از زحمات و تلاش هاي «حسين پيرحياتي» به عنوان فردي با اخلاق، پيگير و دلسوز در حراست فرمانداري تقدير و ابراز اميدواري کرد: مسئول جديد حراست فرمانداري ويژه ملاير که يکي از نيروهاي مفيد و موثر فرمانداري است، بتواند براي همدلي بيشتر مجموعه و در فضايي به دور از تنش تلاش کند.
مديرکل حراست استانداري همدان نيز در اين آيين گفت: در شرايطي که دشمن تمام توان خود را عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به کار گرفته است، تکليفي جز تقويت دولت تدبير و اميد و اميدواري مردم نداريم.
مصطفي آزادبخت اظهار داشت: همه بايد براي تقويت دولت تدبير و اميد که مورد تاييد و پشتيباني رهبر معظم انقلاب است، تلاش کنيم.
وي تاکيد کرد: نبايد مردم که صاحبان اصلي انقلاب هستند، دلسرد و نااميد شوند، اين يک تکليف براي همه مديران و مسئولان دستگاه هاي اجرايي بويژه مسئولان حراست است.
آزادبخت ادامه داد: استکبار جهاني و صهيونيست چون نمي توانند تعرضي به نظام جمهوري اسلامي داشته باشند، در صدد دلسرد و نااميد کردن مردم هستند و مي خواهند با تحريم هاي اقتصادي، فضاي مجازي و سرمايه گذاري هاي کلان به مردم و نظام ما ضربه بزنند.
وي با بيان اينکه نظام جمهوري اسلامي سد راه دشمنان است و آنها اين قدرت و اقتدار ما را برنمي تابند، خاطرنشان کرد: دشمنان مي خواهند ما را در داخل مشغول کنند تا آثار انقلاب اسلامي ايران در دنيا کمرنگ و ضعيف شود، اما نهضت هاي آزادي بخش به تاسي از انقلاب اسلامي در برابر دشمنان ايستاده اند.
مديرکل حراست استانداري همدان جايگاه فرمانداري ها را بسيار رفيع و حساس برشمرد و افزود: فرمانداري ها و بخشداري ها با جلب رضايت مندي مردم و ارايه خدمات مطلوب، بايد الگو و شاخصي براي ساير دستگاه هاي اجرايي باشند.
آزادبخت با اشاره به جايگاه خطير و تکليف مهم مسئولان حراست فرمانداري ها، بر لزوم رصد تمامي اطلاعات و رعايت عدالت و منطق در انجام وظيفه تاکيد کرد و ادامه داد: مسئول حراست بايد خود در جلب رضايت مندي مردم و برخورد همراه با منطق و اخلاق پيشتاز باشد.
آزادبخت ضمن تقدير از زحمات 2 ساله «حسين پيرحياتي» مسئول سابق حراست فرمانداري ويژه ملاير، وي را فردي متعهد، با اخلاق و قابل اطمينان به فرمانداري دانست و افزود: وي در اين مدت ضمن رعايت حقوق مردم کمک هاي فراواني به فرمانداري داشت.
وي ابراز اميدواري کرد: «محمد زنگنه» مسئول جديد حراست فرمانداري ويژه ملاير نيز که از افراد باتقوا و متعهد اين فرمانداري است، بتواند ضمن ارزيابي خوب مسايل، پيشنهادهاي اصلاحي نيز داشته باشد.
7528/2090
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۵۶۵/وفاق_و_همدلی_بستری_برای_توسعه_ملایر_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: