Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@00:15:50 GMT

مراسمات ایام محرم و صفر در جهت رفع شبهات جوانان هدفمند شوند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۰۸۰۲۹۵/مراسمات_ایام_محرم_و_صفر_در_جهت_رفع_شبهات_جوانان_هدفمند_شوند

مراسمات ایام محرم و صفر در جهت رفع شبهات جوانان هدفمند شوند

مشاور استاندار در امور قرآنی گفت: مجالس سخنرانی در ایام محرم و صفر باید به عملیات‌های کارگاهی تبدیل شوند تا مردم به انتخاب خود و برای رفع شبهات ایجاد شده به پای منابر بنشینند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از شاخص،مجید وفاپور مشاور استاندار در امور قرآنی در جلسه شورای قرآن، عترت و نماز که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: تبیین رویکرد توسعه فرهنگ قرآنی در جلسه شورای انقلاب فرهنگی از گام‌های مثبتی بود که موجب نگاه ویژه نمایندگان مجلس به این موضوع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه اتفاقات خوبی برای گسترش فعالیت‌های قرآنی در مجلس صورت گرفته است که امیدواریم عملی شود.

این مسوول با بیان اینکه تمام مسائل فرهنگی وابسته به آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش مسوولیت عمومی مسئل قرآنی را برعهده دارد که شامل روخوانی، روانخوانی وآشنایی با سبک زندگی قرآن می‌باشد.

وفاپور ابراز کرد: بنا داریم جلساتی را در شورای توسعه فرهنگ قرآنی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش و دیگر مدیران متولی تشکیل دهیم که امیدواریم در این جلسات راهکارهای مناسبی در جهت ترویج فرهنگ قرآنی بدست آوریم.

مشاور استاندار در امور قرآنی با اشاره به اینکه کارهای فرهنگی وابسته به مسائل بودجه ای است، تصریح کرد: اگر مسوولین در جهت گسترش مسائل تربیتی و دینی مستقیم پای کار باشند خیلی از مشکلات بودجه ای حل خواهند شد.

وی اذعان داشت: “احلی من اعسل” یکی از افکارهای بزرگ و اندیشمندی است که در غالب دانش آمورزی اتفاق می‌افتد.

این مسوول ادامه داد: خوشبختانه مردم آمادگی و عرق خاصی نسبت به برگزاری مراسمات مختلف دارند و در ایام محرم و صفر دلشان عاشورایی می‌شود اما باید زمینه محتوایی و اغنایی مراسمات را فراهم کنیم و تنها به شکل برگزاری اکتفا نکنیم.

وفاپور افزود: از اول ماه محرم تا صفر شش دهه داریم که با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانیم هر روز یک سخنرانی را در جهت رفع شبهات ایجاد شده در اذهان مردم و جوانان سخنران اختصاص دهیم.

مشاور استاندار در امور قرآنی تصریح کرد: مجالس سخنرانی در ایام محرم و صفر باید به عملیات‌های کارگاهی تبدیل شوند تا مردم به انتخاب خود و برای رفع شبهات ایجاد شده به پای منابر بنشینند.

وی تصریح کرد: با توجه به هجمه‌های مختلف در فضای مجازی باید رویکرد جدیدی را برای برگزاری مراسمات در ماه محرم و صفر در نظر بگیریم تا علاوه بر محتوای سخرنانی برای مردم آموزنده باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۰۲۹۵/مراسمات_ایام_محرم_و_صفر_در_جهت_رفع_شبهات_جوانان_هدفمند_شوند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: