Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@14:42:03 GMT

علیرضا حقیقی با پیراهن سفید اسکیستونا

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۰۸۸۳۲۰/علیرضا_حقیقی_با_پیراهن_سفید_اسکیستونا

حقیقی بعد از مدت ها مصدومیت سرانجام اولین بازی خود در لیگ سوئد را تجربه کرد گرچه بازگشت گلر ایرانی هم مانع ادامه ناکامی ها نشد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی گلر سابق تیم ملی ایران بعد از ماه ها مصدومیت و دوری از میادین سرانجام طلسم را شکست و اولین حضور 90 دقیقه ای خود را در لیگ برتر سوئد تجربه کرد گرچه بازگشت این دروازه بان هم مانع ناکامی های اسکیستونا در لیگ سوئد نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در هفته چهاردهم لیگ سوئد اسکیستونا در حالی مهمان سیریوس بود که علیرضا حقیقی برای اولین بار درون دروازه این تیم به میدان رفت و در طول 90 دقیقه بارها منجی دروازه این تیم برابر یورش های میزبان بود اما تلاش های او برای بسته نگه داشتن دروازه اسکیستونا بی نتیجه ماند چون مهاجم حریف در دقیقه 74 تک گل بازی را وارد دروازه حقیقی کرد.


دروازه بان اول سابق تیم ملی ایران که هنوز امیدوار است در فهرست نهایی مسافران کی روش به روسیه 2018 قرار داشته باشد بعد از این نمایش در پستی که در صفحه شخصی خود قرار داد نوشت:« خدایا مرسی...». پستی که نشان می داد او از بازگشت به میادین و عملکردی که در اولین تجربه لیگ سوئد داشت کاملا رضایت دارد.


حقیقی که در جام جهانی 2014 با ایستادن درون دروازه ایران به سورپرایز بزرگ کارلوس کی روش برای فوتبالدوستان ایرانی تبدیل شد حالا در سال منتهی به جام جهانی 2018 روسیه با حضور در لیگ برتر سوئد همچنان می تواند این بخت را داشته باشد که در بین ملی پوشان ایرانی حاضر در جام جهانی باشد و این مستلزم نمایش درخشان او در باشگاه سوئدی است که با گذشت 14 هفته از لیگ سوئد در انتهای جدول جا خوش کرده و امیدوار است با بازگشت دروازه بان ایرانی به وضعیت بد خود در جدول سرو سامان بدهد.

علیرضا حقیقی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۸۳۲۰/علیرضا_حقیقی_با_پیراهن_سفید_اسکیستونا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: