Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@10:28:15 GMT

شب شعر عاشورایی در جنوب کرمان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۱۰۹۱۵/شب_شعر_عاشورایی_در_جنوب_کرمان_برگزار_شد

شب شعر عاشورایی در جنوب کرمان برگزار شد

به گزارش ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان شامگاه چهارشنبه در این آئین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: شب شعر عاشورا و دفاع مقدس تلفیق فرهنگ عاشورا و هشت سال جنگ تحمیلی است.
حسین اسحاقی افزود: شعر یک هنر مقدس و با عظمت است و شاعران بسیاری در حوزه دفاع مقدس و عاشورا سروده های فراوانی ارائه کردند و در این مراسم شاعران جنوب کرمان بخشی از اشعار زیبای خود را قرائت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه پاسداران شهرستان جیرفت نیز گفت: دفاع مقدس یک گنجینه عظیم است که باید استخراج شود و برای نسل های آینده بماند.
سرهنگ محمد استایی افزود: توجه بیشتری باید به هنرمندان حوزه فیلم، تئاتر، شعر و نویسندگی در زمینه دفاع مقدس شود.
آئین شب شعر عاشورا و دفاع مقدس جنوب کرمان با شعر سرایی، سروده های زیبای شاعران در زمینه عاشورا و دفاع مقدس برگزار شد و در پایان از شاعران جنوب کرمان تجلیل به عمل آمد.
3029/7450/7429
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۰۹۱۵/شب_شعر_عاشورایی_در_جنوب_کرمان_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: