Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@11:15:38 GMT

خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۳۶۸۲/خودروهای_خارجی_دست_دوم_چند

اقتصاد > بازرگانی - اقتصادآنلاین نوشت: آنچه در زیر می‌آید قیمت روز انواع خودروهای خارجی دست دوم در سطح بازار تهران طی شهریور ماه ۹۷ است؛ لازم به توضیح است؛ سواری‌های زیر ممکن است به دلایل مختلف از جمله تصادف و وجود لکه رنگ و یا فروش فوری خودرو از سوی مالک به علت نیاز ضروری به پول نقد، کمتر از قیمت‌های رایج در بازار خرید و فروش خودروهای دست دوم عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

223225

 

کلید واژه‌ها : بازار خودرو - خودروسازان - خودرو -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۶۸۲/خودروهای_خارجی_دست_دوم_چند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: