Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@06:42:08 GMT

ضربه مغزی جوان 22 ساله در حادثه واژگونی موتور سیکلت در منطقه بنه کلاغی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۵۱۷۹/ضربه_مغزی_جوان_۲۲_ساله_در_حادثه_واژگونی_موتور_سیکلت_در_منطقه_بنه_کلاغی

ضربه مغزی جوان 22 ساله در حادثه واژگونی موتور سیکلت در منطقه بنه کلاغی

مدیر اورژانس 115 نی ریز از ضربه مغزی جوان 22 ساله در حادثه واژگونی یه دستگاه موتور سیکلت در بخش قطرویه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ در پی واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت در منطقه بنه کلاغی بخش قطرویه شهرستان نی ریز دو نفر مصدوم شدند.

محمد حسین کچویی مسوول اورژانس 115 نی ریز در خصوص مصدمیت دو سرنشین یک دستگاه موتور سیکلت در منطقه بنه کلاغی در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریز گفت : با اعلام خبر واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت در منطقه بنه کلاغی بخش قطرویه به این مرکز، نزدیکترین واحد پایگاهی این مرکز به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت مصدومیت هر دو سرنشین آن را در پی داشت.

مدیر اورژانس 115 نی ریز افزود: در این حادثه یک جوان 22 ساله دچار ربه مغزی و دیگر سرنشین این موتور جوانه 19 ساله از ناحیه پا دچار مصدمیت شدید شده بودند

وی در پایان خاطر نشان شد: ماموران اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی لازم، مصدومان را به بیمارستان شهدای نی ریز منتقل کردند.

انتهای پیام/صا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۱۷۹/ضربه_مغزی_جوان_۲۲_ساله_در_حادثه_واژگونی_موتور_سیکلت_در_منطقه_بنه_کلاغی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: