Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@17:47:25 GMT

توصیه روحانی به سفیر جدید ایران در چین

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۱۳۴۹/توصیه_روحانی_به_سفیر_جدید_ایران_در_چین

توصیه روحانی به سفیر جدید ایران در چین

سفیر جدید کشورمان در جمهوری خلق چین، در آستانه آغاز ماموریت خود با رئیس‌جمهور دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت روابط و مناسبات تهران-پکن ارائه کرد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری، محمد کشاورززاده سفیر جدید کشورمان در جمهوری خلق چین، در آستانه آغاز ماموریت خود با رئیس جمهور دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت روابط و مناسبات تهران-پکن ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید سفیر ایران در چین بالاخره منصوب شد

حجت‌الاسلام روحانی در این دیدار تحکیم و توسعه روابط همه جانبه میان تهران و پکن را مورد تاکید قرار داد و اظهارداشت: روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین با اراده مقامات عالی‌رتبه دو کشور، در سطح و مسیر بسیار مناسبی است و این روند ادامه خواهد یافت.

رئیس جمهور با اشاره به اشتراکات فراوان فرهنگی دو ملت و سابقه دیرینه روابط فیمابین، تلاش برای تعمیق هر چه بیشتر روابط، تسریع در اجرای توافقات دوجانبه و تقویت پیوند میان بخش های خصوصی دو کشور را که می تواند بیش از پیش منافع مشترک را تامین کند، ضروری دانست.

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۳۴۹/توصیه_روحانی_به_سفیر_جدید_ایران_در_چین را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: